شهردار الوند پیرو نشست خبری برگزاری “٢٢مین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی روز جهانی کودک” ضمن تاکید بر…

شهردار الوند پیرو نشست خبری برگزاری “٢٢مین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی روز جهانی کودک” ضمن تاکید بر نقش آحاد ملت در خنثی کردن نقشه شوم استکبار جهانی و سنگ اندازی های آمریکای جهانخوار و اسرائیل منحوس در پیامی به مسئولین برگزاری این دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی روز جهانی کودک در خصوص نقشه ی شوم استکبار و فشار جهانی به کشورهای شرکت کننده به جهت عدم حضور در این مسابقات گوشزد کرد.
? به گزارش روابط عمومی شهرداری الوند متن پیام دکتر احمدزاده کرمانی شهردار الوند و رییس هیئت مدیره شرکت شهرصنعتی البرز به شرح ذیل است:
عزیزان در شرایطی که با فشار آمریکای جهانخوار و اسرائیل نجس و منحوس مسابقات ۸ آذر ماه و ۲۴ آذر ماه تعلیق و تعویق شد اما با عنایت حضرت سیدالشهدا و بی بی جانم فاطمه زهرا مسابقات به مرحله برگزاری رسید .در این چند روز خبر دقیق داریم که به دولت های شرکت کننده از جمله آذربایجان و ارمنستان و …فشار آوردند که شرکت نکنند بلکه بتوانند پیام ناامنی ایران را به دنیا مخابره کنند.اما به برکت خون شهدا تیرشان به سنگ خورد.
کسانی که ناخواسته و جاهلانه سنگ اندازی میکنند را می بخشیم اما معاندین و سرکرده گان داخلی اسرائیل را هم به تیر غیب شهدا می سپریم.عزیزان ! در خلال اجرای مسابقات به جهت انجام هرچه بهتر کار و خشنودی قلب مولایمان امام خامنه ای که مهمترین مطالبه شان از همه ما القا پیام آرامش و امنیت و ثبات به جهان است ؛توسل به حضرت سید الشهدا فراموش نشود. که مزد عزاداری های ما را آقامون در چنین بزنگاه های تاریخی به خوبی خواهند داد.
دست بوس همه شما
خادم و نوکر مردم الوند
روح اله احمدزاده کرمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی