شهردار الوند: اجرای طرح ساماندهی دستفروشان و فروشندگان سیار در راستای تامین حقوق شهروندان می باشد

 

 به گزارش روابط عمومی شهرداری الوند؛ دکتر احمدزاده کرمانی شهردار الوند و رئیس هیات مدیره شرکت شهر صنعتی البرز در جریان آغاز طرح ساماندهی دستفروشان و فروشندگان سیار شهر الوند اظهار داشت: هدف مجموعه مدیریت شهری و سایر دستگاه ها و ارگان ها از اجرای این طرح تامین رفاه و حراست از حقوق شهروندی است و در این راستا همدلی، همراهی و همکاری همه مردم به ویژه فعالین این بخش نیازی ضروری می باشد.
شهردار الوند خاطرنشان کرد: به هیچ شکلی بنا نیست در اجرای این طرح به رزق و روزی دستفروشان خدشه ای وارد شود و برهمین اساس نیز باور داریم با ساماندهی هدفمند و اصولی نحوه و مکان این دست از فعالیت ها می توان ضمن برقرار ماندن کسب و کار این بخش، مطالبات برحق شهر و شهروندان را نیز محقق کرد.

 رئیس هیات مدیره شرکت شهر صنعتی البرز اضافه کرد: خوشبختانه ۵ مکان عمومی در نقاط مختلف شهر توسط کارشناسان شهرداری شناسایی شده و انشاالله با اجرای این طرح شاهد مرتفع شدن یکی از دغدغه های اساسی مردم فهیم الوند باشیم.
دکتر احمدزاده کرمانی در پایان بیان داشت: این طرح در ستاد ساماندهی دستفروشان و فروشندگان سیار شهرستان البرز مورد بررسی و کارشناسی لازم قرار گرفته اما با این وجود ما آمادگی داریم شهروندان و فعالین این بخش نقطه نظرات خود را در جهت هرچه بهتر اجرا شدن آن را به ما اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی