شهردار الوند خبر داد: توزیع بیش از 10 هزار اصله نهال رایگان به مناسبت هفته درختکاری

به منظور تشویق شهروندان به گسترش فضاهای سبز شهری، شهرداری الوند در هفته ی درخت کاری، نهال رایگان توزیع می کند.
به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری الوند؛ لطفی شهردار الوند در گفتگوی کوتاهی از اهدای بیش از 10،000 اصله نهال رایگان به شهروندان در هفته درختکاری در میدان لاله، بوستان شهرداری و پارک نصرت آباد، خبر داد.
وی در این رابطه اظهار داشت: با عنایت به توافق به عمل آمده با اداره ی منابع طبیعی در هفته درختکاری نهالهایی از نوع اقاقیا، کبود، زبان گنجشک، و ون به صورت رایگان جهت کاشت در حیاط منازل یا جلوی درب منازل اهدا می شود.
لطفی ضمن اشاره به اینکه آیات و روایات متعددی در خصوص کاشت نهال و حفظ و نگهداری فضای سبز و تأکید دین مبین اسلام به این کار نیک وجود دارد، افزود: در همین راستا و به حول و قوه ی الهی در سال 95 پروژه ی احداث بوستان های بزرگ نظیر بوستان 20 هکتاری الوند و 10 هکتاری نصرت آباد و همچنین استفاده از فضاهای کوچک شهری جهت احداث پارک محلی در دستور کار شهرداری قرار دارد و امیدوارم با مشارکت شهروندان بتوانیم سرانه ی فضای سبز را از وضع موجود به وضع مطلوب ارتقاء دهیم.
شهردار الوند در پایان تصریح کرد: مراسم روز درختکاری امسال در روز یکشنبه شانزدهم اسفند ماه در منطقه صنعتی در بلوارامیر کبیر، روبروی شرکت نخ البرز رأس ساعت 9 صبح برگزار می شود.

DSC_0083 DSC_0080 DSC_0045 DSC_0010

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی