شهردار الوند و اعضای شورای اسلامی شهر سرزده در تمرینات پاورلیفتینگ قوی ترین مردان کشور حضور یافتند

به گزارش روابط عمومی شهرداری الوند؛ این بازدید دیروز جمعه 10 آذرماه با حضور جعفر جوادی شهردار الوند، سهراب ذاکری رییس شورای اسلامی شهر الوند، جواد خطمی نائب رییس شورای اسلامی شهر، محمد عبدا… پور دبیر شورای اسلامی شهر و عیوض ذاکری معاون شهردار صورت گرفت.

شهردار الوند در این دیدار ضمن تبریک به آقایان علی شکری و رضا مقدم در کسب عنوان قهرمانی و نائب قهرمانی در مسابقات قوی ترین مردان کشور، اظهار داشت: شهر الوند با وجود ورزشکاران غیرتمند در رشته های مختلف ورزشی به عنوان شهری قهرمان پرور در سطح کشور مطرح است که جا دارد در این راستا حمایت های لازم از آنها به عمل آید.

وی افزود: از ابتدای تصدی به عنوان شهردار تمام تلاش و کوشش خود را در راستای حمایت از ورزشکاران شهر الوند بکار بستم و تاکنون جلساتی نیز با تعدادی از هیأت ها و مدیران ورزشی برگزار و مکاتباتی با ریاست محترم اداره ورزش و جوانان صورت گرفته است و از این طریق در جریان مشکلات ورزشی شهر الوند قرار گرفتم.

شهردار الوند در پایان سخنان خود، یکی از مشکلات اساسی هیأت های ورزشی را کمبود فضای ورزشی عنوان کرد و افزود: در این راستا در تلاشیم تا مکان مناسبی را برای هیأت هایی که فضای مناسبی ندارند آماده سازی نماییم تا جوانان این شهر در فضایی آرام و با طیب خاطر تنها به فکر کسب مقام قهرمانی باشند.

در این بازدید اعضای شورای اسلامی شهر نیز ضمن آرزوی توفیق برای تیم پاورلیفتینگ شهر الوند، آمادگی خود را جهت حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی شهر الوند اعلام کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی