بهره برداری از میز خدمت الکترونیکی شورا و شهرداری الوند

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر الوند، میز خدمت الکترونیکی شورا و شهرداری الوند با حضور مهندس طاهرخانی سرپرست شهرداری، مهندس بهرامی رییس شورای اسلامی شهر الوند و مهندس خطمی عضو محترم شورا و جمعی از مدیران واحدهای شهرداری به بهره برداری رسید.
در این مراسم طاهرخانی سرپرست شهرداری الوند در سخنانی اظهار داشت: سامانه جامع مدیریت شهری که نمونه آن در سطح استان و کشور کم نظیر است با تلاش واحد انفورماتیک شهرداری الوند به مرحله اجرایی شدن رسیده و با ارائه خدمات ارزشمند این سامانه می توانیم شاهد رقم خوردن اتفاقات ارزشمندی در پاسخگویی سیستم مدیریت شهری الوند به نیازهای شهروندان محترم
باشیم.
وی افزود: اطلاع رسانی و راهنمایی هدفمند، پذیرش ارباب رجوع و ارائه رسید و به جریان انداختن اصولی پرونده ها مطابق فرایندهای تعریف شده از جمله وظایف و کارکردهای میز خدمت الکترونیک می باشد که زمینه خدمت رسانی با خروجی مفید و ثمربخش را برای شهر به ارمغان بیاورد.
سرپرست شهرداری الوند ادامه داد: زمینه سازی برای استقرار پنجره واحد الکترونیک در سطح دستگاهی و ملی، مستند شدن روند اجرای کار، فرم ها، اطلاعات و زمینه سازی مناسب برای: اصلاح فرآیندها و روش های انجام کار، استقرار سامانه های دولت الکترونیک، ثبت داده ها و اطلاعات و نظرات مراجعین قابل استفاده در اصلاح فرآیندها و روش های انجام کار، ارزیابی محورهای فرم نظر سنجی شهروندان، به دست آوردن زمان متوسط ارائه خدمت از زمان پذیرش تا زمان ارائه پاسخ، افزایش شناخت سازمان نسبت به جامعه
مخاطبین خدمت مانند به دست آردن سوالات متداول، حجم مراجعه، دوره های پرترافیک، کاهش شلوغی فضای اداری کارکنان و در نتیجه افزایش تمرکز و کاهش نقاط مفسده بر انگیز مزایایی هستند که با اجرایی شدن این سامانه در نظام اداری ما جریان پیدا می کنند.
در ادامه مهندس مهتاب بهرامی رییس شورای اسلامی شهر الوند نیز در سخنانی ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط واحد انفورماتیک شهرداری الوند در راه اندازی میز خدمت الکترونیک شورا و شهرداری، اظهار داشت: خوشبختانه با همتی که صورت گرفته ما مفتخریم اعلام کنیم این سامانه با ویژگی های خاصی که دارد برای اولین بار در سطح شوراهای کشور راه اندازی شده و قطعا با قوام پیدا کردن آن می توانیم خدمات بیشتری به شهروندان فهیم ارائه دهیم.
وی تصریح کرد: افزایش آگاهی دقیق مراجعین از نحوه دریافت خدمات، جلوگیری از سرگردانی مردم در اتاق های اداری واحدهای سازمان دستگاه های اجرایی، کاهش احتمال مورد سو استفاده قرار گرفتن، افزایش پاسخگویی دستگاه های اجرایی، تکریم ارباب رجوع و ارتقای رعایت حقوق شهروندی توسط دستگاه های اجرایی و تعیین سطح سرویس مشخص برای دریافت خدمات توسط مردم(مانند زمان درج شده در رسید) نکات مثبتی هستند که در میز خدمت الکترونیکی شورا و شهرداری دیده شده و بی شک در ادامه مسیر ثمرات ارزشمند این سامانه سطح رضایتمندی مردم از خدمات مدیریت شهری را ارتقاع خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی