اقدامات اولیه در راستای جلوگیری از انتشار کرونا ویروس

⭕️ به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی الوند:

مدیریت شهری الوند همزمان با اعلام مراجع ذیصلاح مبنی بر انتشار ویروس کرونا اقدامات لازم به منظور پیشگیری از انتشار این ویروس در فضای اداری شهرداری به جهت سلامت مراجعان و کارمندان و همچنین وسایل حمل و نقل عمومی توسط شهرداری‌ را آغاز کرد.

⭕️ دکتر احمدزاده کرمانی شهردار الوند در این باره گفت:
به منظور کمک به جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ بهداشت فردی و عمومی اقدام لازم درخصوص ضدعفونی کردن وسایل حمل ونقل عمومی از جمله اتوبوس ها، مینی بوس‌ها و تاکسی‌های شهری و سرویس‌ها توسط سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری الوند در چند مرحله صورت می گیرد.

از واحد روابط عمومی نیز خواسته شد تا در خصوص ارائه آموزش‌های لازم در زمینه رعایت نکات بهداشتی، نظافت شخصی و اطلاع رسانی صحیح از روش‌های مختلف از جمله آموزش به شهروندان ضمن ضدعفونی کردن مراجعان هنگام ورود به شهرداری، ضدعفونی کردن فضای اداری و کارمندان این اداره، انتشار بروشورهای حاوی پیام بهداشتی، نصب بنر، ارسال پیامک و… اقدام نماید.

دکتر احمدزاده کرمانی شهردار الوند اظهار داشت:
ضمن جایگزینی سیستم چهره نگاری با سیستم اثر انگشت برای ثبت ساعات اداری، برای مواردی ضروری ثبت اثر انگشت، بطور لحظه ای اقدام لازم در خصوص ضدعفونی کردن وسایل این امر فراهم شده است.

دکتر احمدزاده کرمانی در ادامه گفت: همچنین اطلاعیه و طرح‌های گرافیکی در سطح فضا‌های شهری و اداری نصب شده و محلول‌های ضدعفونی کننده دست در سطح اداره برای استفاده مراجعان و کارمندان در دسترس قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی