دیدار جمعی از اهالی منطقه ۱۲ با شهردار الوند

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری الوند، جمعی از شهروندان و اهالی منطقه ۱۲ در دیدار با دکتر روح الله احمدزاده کرمانی شهردار الوند، به تشریح مسائل و دغدغه های محل سکونت خود پرداختند.
در جریان این دیدار دکتر احمدزاده کرمانی در سخنانی اظهار داشت: احداث پارک بانوان یکی از پروژه های اولویت دار شورا و شهرداری می باشد و در این راستا نیز برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.
وی افزود: بر این اساس بنا بود پارک معروف به پارک موتوری(جنب پارک پنج هکتاری) به عنوان بستر احداث پارک بانوان شهر الوند انتخاب و طرح آن عملیاتی گردد که با پیشنهاد امام جمعه محترم مبنی بر مناسب نبودن مکان آن، این مورد از دستور کار خارج شد.
شهردار الوند تصریح کرد: بعد از بررسی چند گزینه، پارک شفق به علت دارا بودن زیرساخت های مناسب و پوشش آن محیط با درختان بلند، به عنوان مورد مطلوب تشخیص و مقرر شد تا در اسرع وقت عملیات احداث پارک بانوان آغاز شود.
ذکتر احمدزاده کرمانی در ادامه بیان داشت: با این وجود با التفات به نارضایتی پیش آمده برای ساکنین منطقه، دستور توقف پروژه تبدیل پارک شفق به پارک بانوان تا اطلاع ثانوی به جهت اعمال نقطه نظرات و جلب رضایت ساکنین صادر می گردد و انشاالله پس از برگزاری جلسه ای با حضور نماینده شورا، شهرداری و نماینده اهالی به جمع بندی و تصمیم نهایی می رسیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی