سرپرست جدید سازمان مدیریت حمل و‌ نقل عمومی شهرداری الوند معرفی شد

 

☑️ به گزارش روابط عمومی شهرداری الوند، دکتر روح الله احمدزاده کرمانی شهردار الوند و رئیس هیات مدیره شرکت شهر صنعتی البرز با صدور حکمی مهندس عباس یوسفی را به عنوان سرپرست جدید سازمان مدیریت حمل و نقل عمومی شهرداری الوند منصوب کرد.

در جریان برگزاری این مراسم دکتر روح الله احمدزاده کرمانی شهردار الوند ضمن قدردانی از تلاش های مهندس معروفی رئیس سابق سازمان، بر تلاش جهت توسعه حمل و نقل همگانی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

در ادامه مهندس عباس یوسفی سرپرست جدید سازمان مدیریت حمل و نقل عمومی شهرداری الوند در سخنانی عنوان داشت: بر خود لازم میدانم از جناب آقای دکتر احمدزاده کرمانی، شهردار محترم و رئیس هیئت مدیره شرکت شهرصنعتی البرز و رئیس شورای سازمان و اعضای محترم شورای اسلامی الوند بخاطر اعتمادی که به بنده کردند و این مسئولیت را بر عهده بنده گذاشتند تقدیر و تشکر نمایم .
وی در ادامه اظهارداشت :امیدوارم خداوند متعال توفیق عنایت فرماید تابا استفاده رهنمودهای شهردار محترم و پیشنهادهای اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شورای سازمان و همکاری کلیه پرسنل خدوم و زحمتکش سازمان و حمیت خود و از همه مهمتر مشارکت شهروندان در جهت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اهداف شهرداری و سازمان با کار و تلاش جهادی در جهت جلب رضایت مردم بیش از پیش موفق باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی