دیدار سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری الوند با رئیس راهور شهرستان البرز

دیدار سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری الوند با رئیس راهور شهرستان البرز

✅ یوسفی به همراه مدیران و کارشناسان سازمان حمل و نقل عمومی با حضور در مدیریت راهورضمن تقدیر و تشکر از زحمات ،عملکردو خدمات جناب سرهنگ حدادی و آرزوی موفقیت برای ایشان ، انتصاب جناب سرگرد اوسطی ریاست جدید پلیس راهور را تبریک گفتند.

✅ به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری الوند: در این دیدار بر ضرورت همکاری عوامل مدیریت راهور با سازمان حمل و نقل تاکید گردید.
یوسفی ادامه داد: جدیت در اجرای قوانین و مقررات که در واقع برای ایجاد رضایتمندی در شهروندان است ضروری بوده ولی شان و منزلت رانندگان زحمتکش خودروها نیز باید حفظ گردد.
وی با بیان اینکه سد معبر توسط برخی از خودروهای باری به منظور فروش میوه  یا حبوبات  تخلفی آشکار و نقض حقوق شهروندان است افزود: فعالیت این خودروها علاوه بر ایجاد مشکلات فرهنگی و اجتماعی و تاثیر منفی بر مبلمان شهری و افزایش میزان تصادفات باعث نارضایتی شهروندان گردیده است . لذا اقدام قانونی در این خصوص اجتناب ناپذیر است.
جناب سرگرد اوسطی رئیس پلیس راهور شهرستان البرز نیز با اشاره به ضرورت تعامل فی مابین سازمان حمل ونقل و پلیس راهور عنوان داشت با توجه به اینکه هر دو سازمان هدف مشترکی را دنبال میکنند امیدواریم تا با هم اندیشی، همفکری و همکاری این دو مجموعه و ارگانهای مربوطه معضلات سطح شهر برطرف ودر حوزه ترافیک و…اقدامات مطلوبی صورت گیرد.
در ادامه نیز هریک از حاضران ازجمله قائم مقام و مدیران سازمان به بیان دیدگاه های خود در خصوص نحوه همکاری و تعامل با پلیس راهور پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی