پیام تبریک رئیس شورا و شهردار الوند به مناسبت گرامیداشت روز «خبرنگار»

 

? به گزارش روابط عمومی شهرداری الوند؛ مهندس مهتاب بهرامی رئیس شورا و دکتر روح الله احمدزاده کرمانی شهردار الوند و رئیس هیات مدیره شرکت شهر صنعتی البرز با صدور پیامی روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفتند.

? متن این پیام به شرح زیر است:

“ن و القلم و ما یسطرون”

? ۱۷ مردادماه یادآور بزرگ مردانی چون شهید والامقام محمود صارمی است که عاشقانه و شجاعانه در عرصه اطلاع رسانی با نثار جان خویش به کار و حرفه وزین خبرنگاری ارزشی والا بخشیده اند.

? خبرنگاری موهبتی الهی است که باید قلم آن برای خدمت به مردم، فرهنگ و نظام مقدس جمهوری اسلامی بکار گرفته شود.

? آنچه که در این عرصه مهم است رعایت جانب انصاف و اخلاق حرفه ای خبرنگاری می باشد که می تواند نقش مهمی در اعتلای بینش س…
[۸:۱۶, ۱۳۹۹/۵/۲۰] A.m: ⭕ پیام تبریک رئیس شورا و شهردار الوند به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم

به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم مهندس مهتاب بهرامی رئیس شورا و دکتر روح الله احمدزاده کرمانی شهردار الوند.و رئیس هیات مدیره شرمت شهر صنعتی البرز طی پیامی این عید فرخنده را تبریک گفتند.

✅ به گزارش روابط عمومی شهرداری الوند در این پیام آمده است؛

غدیر، تجلی خواست خالق، روح آفرینش، برانگیزاننده ستایش و دست های بلندی است که انسان خاکی را به افلاک می‏ کشاند.

غدیر روز فراموش ناشدنی و تحولی شگرف در تاریخ اسلام و بلکه بشریت است. روز ولایت، روز امامت و روز شکرگزاری. و خدای را سپاس که ما را به نعمت ولایت متنعم ساخت.

غدیر تداوم رسالت محمد(ص) در ولایت علی(ع) است. غدیر عید پیمان و میثاق و عهد است. غدیر عید عدالت و رهبری است. عید ولایت و امامت فرا می‌رسد و شیعیان جهان به شکرانه تکمیل دین و اتمام نعمت همگان با عرشیان و فرشیان این روز بزرگ را جشن خواهند گرفت.

عید بزرگ و با شکوه غدیر، فرصتی است برای تجدید میثاق با ولایت و بر ماست که پیمان خویش را با مسیر و جریان ولایت تجدید نموده و امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دست با کفایت مرجع عالیقدر و رهبر فرزانه انقلاب ااسلامی (مدظله العالی) است، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودها و فرمایشات معظم له اعلام داشته و پیمان می بندیم که با عزمی راسخ تر از پیش در راه تحقق آرمان های والای این نظام مقدس گام نهیم.

به همین مناسبت عید سعید غدیر خم، عید ولایت مولی الموحدین حضرت امیر المومنین علی(ع) را به محضرحضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنا له الفدا) و عموم ملت شریف ایران اسلامی بخصوص مردم متدین و انقلابی شهر الوند تبریک و تهنیت عرض نموده، سعادت، سلامتی و سربلندی همگان را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

مهتاب بهرامی رئیس شورای اسلامی شهر الوند
روح الله احمدزاده کرمانی شهردار الوند و رئیس هیات مدیره شرکت شهر صنعتی البرز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی