به همت سازمان آتش نشانی شهرداری الوند صورت گرفت؛ برگزاری مراسم گرامیداشت روز آتش نشان

 

 به گزارش روابط عمومی شهرداری الوند؛ همزمان با هفتم مهرماه «روز آتش نشان» مراسم گرامیداشتی از سوی سازمان آتش نشانی شهرداری الوند و با حضور دکتر روح الله احمدزاده کرمانی شهردار، مهندس سهراب ذاکری رئیس شورا و آقای علیرضا خمسه سخنگوی شورا برگزار گردید.

 در این مراسم دکتر احمدزاده کرمانی شهردار الوند در سخنانی اظهار داشت: هفتم مهر ماه به نام روز «آتش نشانی و ایمنی» نام گذاری شده است. در واقع این روز بهانه ای است تا به گرامیداشت انسان هایی بپردازیم که از جان و آسایش خود در راه حفظ جان و آسایش ما می گذرند تا بتوانیم در برابر آسیب های ناشی از حوادث، اعم از طبیعی و غیرطبیعی در امنیت زندگی کنیم.
وی افزود: به واقع آتش نشانی شغل نیست، عشق است. چیره شدگان بر آتش، مهربان ترین آشنایانی هستند که هماره به یاری امیدهایی می شتابند که تا خاکستر شدن، زمانی بیش فاصله ندارند. این مردان همیشه بیدار، روز و شب با آتش، پنجه در پنجه می افکنند تا شعله های سرکش، خشمگین و سوزان را فرو نشانند و در این راستا با از خود گذشتگی؛ عشق و ایثار را بارها به منصه ظهور رسانده اند.

شهردار الوند تصریح کرد: این جنگنده گان همیشه در صحنه؛ در هر لحظه، عشق و امید را از زیر انبوهی از خاکستر بیرون می کشند و آسمان آبی را به پنجره های دود گرفته نشان می دهند. همان از جان گذشتگانی که دست هایشان، نشانه آخرین ثانیه های نا امیدی و لبخندشان، آغاز زندگی و شروعی دوباره است.
وی تاکید کرد: اینجانب، ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی آتش نشانان پر تلاش و ترویج گران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح در جامعه؛ روز تجلی ایمان، ایثار، شجاعت را به تمام آتش نشانان دلسوز و پرتلاش، به ویژه آتش نشانان شهید و خانواده های صبور این دلیر مردان، تبریک و تهنیت عرض می نمایم. بدون تردید تلاش جمیع آتش نشانان و فداکاری هایشان، بیش از ناتوانی قلم و لکنت زبان ستودنی است. از این سربند، بر خود وظیفه می دانم از تلاش های شبانه روزی کلیه آتش نشانان زحمتکش، تقدیر و تشکر نموده، و توفیق و سلامتی روز افزون این عزیزان  را از خداوند متعال مسئلت دارم.

 گفتنی است در پایان این مراسم تعدادی از پروژه های سازمان آتش نشانی شهرداری الوند به بهره برداری رسیدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی