شهردار الوند: طرح «محله طیبه» با هدف توزیع عادلانه خدمات شهرداری در مناطق مختلف شهر انجام می شود

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری الوند؛ دکتر روح الله احمدزاه کرمانی شهردار الوند و رئیس هیات مدیره شرکت شهر صنعتی البرز در سخنانی با تأکید بر اینکه آنچه که امروز برای مجموعه مدیریت شهری اهمیت دارد، خدمت صادقانه به مردم است، گفت: مردم شهرداری را از خودشان می‌دانند و از آن انتظار خدمت دارند و ما نیز در همین راستا باید به شهروندان خدمت کنیم.

وی عمل به وظایف محوله و تسریع در امور مراجعه‌کنندگان را مهم‌ترین وظیفه کارکنان بر شمرد و گفت: لازم است کارکنان اداری شهرداری با سعه‌صدر و بردباری نسبت به استماع مشکلات و مسائل مطروحه شهروندان اقدام کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن با رعایت ضوابط و مقررات شهرداری نسبت به حل آن‌ها اقدام کنند.

شهردار الوند افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری آنچه که به عنوان هدف اصلی و سرلوحه کار قرار داشته و دارد، خدمت صادقانه به شهر و رونق و آبادانی آن بوده است.

دکتر احمدزاده کرمانی پیگیری طرح‌های عمرانی و خدمات شهری را در توسعه و عمران و آبادانی شهر مهم عنوان کرد و گفت: داشتن نظم و انضباط اداری و برنامه‌ریزی مناسب موجب تسریع در انجام محوله بوده و در نهایت علاوه بر رضایت شهروندان باعث رضایت خداوند نیز خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه امروز اعمال مدیریت جهادی و بسیجی بیش از هر زمان دیگری برای خدمتگزاری به مردم ضرورت دارد، بیان داشت: مدیریت جهادی از یک طرف با علم و دانش و از سوی دیگر با عدالت محوری به عنوان یک فرهنگ کارآمد سازمانی و استفاده از فرصت سازی برای حرکتی شتابان در مسیر توسعه همه جانبه است که با نگاهی کارشناسی و مدبرانه به مشکلات و معیشت مردم نگاه می‌کند.

دکتر احمدزاده کرمانی تصریح کرد: برهمین اساس با تاکیدات اعضای شورا و بررسی کارشناسان شهرداری، مقر گردید طرح «محله طیبه» با هدف توزیع عادلانه خدمات مجموعه مدیریت شهری در مناطق مختلف و رفع دغدغه های ساکنین محلات عملیاتی شود.

وی اضافه کرد: در این راستا کوی توحید به عنوان اولین محله انتخاب شد و نیروهای شهرداری با حضور در این منطقه ابتدا اقدام به نیازسنجی و سپس رفع مواردی چون بهسازی معابر، ترمیم آسفالت، زیباسازی دیوارها و رنگ آمیزی جداول، تامین روشنایی و ترمیم فضای سبز پارک محله، جمع آوری مستمر نخاله ها و رفت و روب این کوی ظرف مدتی معین انجام می شود.
وی تصریح کرد: رسیدگی به مشکلات سایر محلات نیز به نوبت مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد و مجموعه مدیریت از تمام توان خود در این مسیر استفاده خواهد کرد.

شهردار الوند در ادامه گفت: از سوی دیگر با توجه به اینکه مجموعه شهرداری جز با مشارکت و حضور شهروندان نمی‌تواند به اهداف خود نائل شود، لذا استقبال شهروندان از عوامل بسیار مهم در رسیدن به اهداف پیش بینی شده است و سعی شهرداری بر گره گشایی در موارد مختلف خدمت رسانی به ارباب رجوع و تسهیل بخشی از لحاظ زمانی و کیفی است.

دکتر احمدزاده کرمانی آموزش را مهم‌ترین مولفه در پیشبرد اهداف شهرداری بر شمرد و گفت: شهرداری‌ها به واسطه وظایفی که دارند بیشترین تعاملات و ارتباطات را با اقشار مختلف جامعه دارند، لذا توجه به بحث آموزش و صیانت ازحقوق شهروندی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و ما در این زمینه آماده همکاری با ارگان‌های مختلف در تمام حوزه‌ها هستیم؛ چرا که اگر ما در مسائل آموزشی و فرهنگی موفق عمل نکنیم در بخش های دیگر نیز دچار نقیصه و مشکل خواهیم شد.

وی تصریح کرد: رعایت قانون و خدمت صادقانه به مردم سرلوحه کار مدیران و کارکنان باشد و ما انتظار داریم با رعایت قانون و اخلاق اسلامی همه تلاش خود را برای توسعه شهر و خدمت صادقانه به مردم به کار گیرند.

شهردار الوند در پایان بیان کرد: در توزیع خدمات شهری عدالت را رعایت می‌کنیم تا همه شهروندان از خدمات عمومی برخوردار شوند و توسعه شهر همه جانبه باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی