شهردار الوند: مجموعه مدیریت شهری برای مقابله با آبگرفتگی آمادگی کامل دارد

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری الوند؛ دکتر روح الله احمدزاده کرمانی شهردار الوند و رئیس هیات مدیره شرکت شهر صنعتی البرز در جریان برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری که با حضور معاونین و مدیران واحدها برگزار شد، بیان داشت: اکیپ های شهرداری برای مقابله با آبگرفتگی های احتمالی ناشی از بارش ها آمادگی کامل دارند.

دکتر احمدزاده کرمانی تصریح کرد: از روزهای قبل ستاد مدیریت بحران در شهرداری الوند تشکیل شده و هم اینک امکانات و نیروهای این نهاد برای مقابله با شرایط بحرانی بسیج شده اند.

شهردار الوند به آمادگی لازم جهت شیفت بندی نیروها اشاره کرد و اظهار داشت: کلیه نیروهای اجرایی و خدماتی ستاد می بایستی از هر نظر در آماده باش کامل قرار داشته باشند تا در صورت وقوع آبگرفتگی احتمالی معابر، اقدامات لازم به منظور رفاه حال شهروندان را به سرعت انجام دهند.

وی با اشاره به امکان آبگرفتگی معابر در بارندگی‌ های پیش رو خاطرنشان کرد: در جلسات ستاد بحران شهرداری گره‌ها و نقاط بحرانی شهر شناسایی شده و اکیپ‌های خدمات رسان برای رفع مشکلات احتمالی آمادگی دارند.

شهردار الوند همچنین از شهروندان خواست در صورت وقوع هرگونه مشکلی می توانند با شماره ۱۲۵ آتش نشانی و سامانه ۱۳۷ با شهرداری تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی