برگزاری آئین معارفه سرپرست جدید شهرداری الوند

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی صورت گرفت؛
برگزاری آئین معارفه سرپرست جدید شهرداری الوند

 آئین تکریم و تقدیر از زحمات دکتراحمدزاده کرمانی شهردار سابق الوند همراه و همگام با معارفه سرپرست جدید شهرداری الوند مهندس رضا شکور با حضور مهندس نصیری فرماندار شهرستان البرز، حجت الاسلام و المسلمین مهدوی امام جمعه الوند، دکتر محمودخانی رئیس دادگستری شهرستان البرز، حجت الاسلام والمسلمین محمدزاده دادستان شهرستان البرز، مهندس ذاکری رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر الوند، نمایندگان سپاه ناحیه امام رضا (ع) و فرماندهی انتظامی شهرستان البرز، دکتر عبدی زاده مدیرعامل شرکت شهر صنعتی البرز و مدیران واحدهای شهرداری الوند برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری الوند؛ مهندس ذاکری، رئیس شورای اسلامی شهر الوند در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به مسئولین و میهمانان حاضر در جلسه، از دکتر احمدزاده کرمانی بابت زحمات و تلاش های ایشان در طی مدت خدمت در شهرداری الوند تقدیر نمود. وی همچنین ضمن ابراز تاسف از اتفاقات چند روز اخیر در مدیریت شهری بیان داشت: امیدوارم شاهد چنین اتفاقاتی در آینده نباشیم چرا که تصمیمات و تغییرات می تواند از مجرای قانونی و صحیح آن با رعایت رویه ها و در کمال آرامش و با احترام انجام شود. ایشان در ادامه تصریح کرد: با توجه به ارائه استعفای آقای دکتراحمدزاده کرمانی در مورخ ۹۹/۱۱/۲ شورای شهر با تشکیل جلسه فوق العاده در همان روز ضمن موافقت با استعفای ایشان با هفت رای اعضای محترم شورای شهر و به اتفاق آراء نسبت به انتخاب مهندس رضا شکور به سمت سرپرست جدید شهرداری طبق قانون اقدام نموده است. مهندس ذاکری در ادامه ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای مهندس شکور افزود: ایشان از نیروهای با تجربه و توانمند شهرداری هستند و قبلا نیز مسئولیت سرپرستی شهرداری الوند از طرف شورای شهر به ایشان سپرده شده است. وی همچنین از فرمانداری محترم و اعضای محترم شورای تامین به جهت همکاری در ایجاد وحدت و همدلی و آرامش در مدیریت شهری تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدوارم با وحدت و همدلی و هم افزایی و با حمایت از سرپرست جدید شهرداری شاهد ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان عزیز باشیم.
حجت الاسلام مهدوی امام جمعه شهر الوند نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های شهردار سابق و تبریک به سرپرست جدید، بیان داشت: مسند شهرداری باید در راستای خدمت رسانی به مردم به کار گرفته شود و این مهم در سایه کار و کوشش شبانه روزی محقق می گردد.
وی افزود: شهرداری ها باید به سمت تامین منابع پایدار درآمدی حرکت کنند و تمام توان خود را برای این امر مهم به کار گیرند.
همچنین در این مراسم دکتر محمودخانی رئیس دادگستری شهرستان البرز و حجت الاسلام والمسلمین محمدزاده دادستان شهرستان البرز نیز در سخنانی بر تلاش مجموعه مدیریت شهری جهت رفع دغدغه های شهر و شهروندان تاکید نمودند.
مهندس نصیری فرماندار شهرستان البرز نیز ضمن تبریک به مهندس شکور به عنوان سرپرست جدید شهرداری الوند، از زحمات دکتر احمدزاده کرمانی شهردار سابق الوند تقدیر کرد. مهندس نصیری ضمن تشکر از مجموعه مدیریت شهری و ارائه خدماتی که این مجموعه در طول سال گذشته برای شهروندان داشته، اظهار داشت: از مهندس رضا شکور فرزند شهید گرانقدر که به عنوان سرپرست جدید شهرداری الوند معارفه می شود انتظار می رود با عنایت به زمان اندک باقی مانده با تمام توان نسبت به ارائه خدمات به شهروندان شریف الوند اقدام نموده که در این بین با هم افزایی و همکاری سایر دستگاه های اجرایی این خدمات باید به بهترین شکل ممکن ارائه گردد.
همچنین دکتر احمدزاده کرمانی شهردار سابق الوند نیز در این مراسم ضمن تشکر از همراهی و حمایت های مهندس ذاکری رئیس شورای اسلامی و دیگر اعضای شورای اسلامی شهر الوند و تبریک به مهندس شکور، از ایشان به عنوان مدیری فعال و ارزشی یاد کرد و گفت: مهندس شکور از افتخارات مجموعه مدیریت شهری هستند و مطمئناً در ادامه، مسیر را ارتقاء خواهند داد و شاهد موفقیت و پیشرفت های ایشان خواهیم بود.
احمدزاده کرمانی از همراهی و همکاری همه مدیران مجموعه مدیریت شهری در مدت حضور خود، تقدیر کرد و گفت: ما در حوزه های مختلف مدیریت شهری با عنایت به منابع محدود مالی و بدهی پیشین شهرداری موفقیت های چشمگیری داشته ایم از جمله حوزه معاونت خدمات شهر و معاونت عمرانی که تحت عنوان آسفالت معابر، بهبود عبور و مرور و بهسازی معابر منطقه زمین های افشار و شریفی، احداث میادین و پیشرفت قابل توجه در کمربندی شهر، بهسازی انهار شهر الوند، احداث جاده سلامت ۲، اجرای طرح شهر طیبه(طرح جهادی) محله محور و… برای مردم شریف الوند ارائه خدمات گردید.
یادآور می شود در پایان این مراسم از زحمات دکتر احمدزاده کرمانی در شهرداری الوند با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل و حکم انتصاب سرپرستی شهرداری الوند به مهندس تقدیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی