پیام تبریک رئیس شورای اسلامی و سرپرست شهرداری الوند به مناسبت آغاز دهه فجر

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری الوند؛ همزمان با فرا رسیدن ایام ا… مبارک دهه فجر، رئیس شورای اسلامی و سرپرست شهرداری الوند در پیامی فرا رسیدن چهل و دومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به ملت همیشه در صحنه کشورمان تبریک گفتند. متن پیام به شرح ذیل است؛

دهه فجر، پیام شورانگیز اتحاد و همدلی ملتی است که برای آزادی و آزادگی از خون جوانان خود گذشتند. این دهه، طلوع آفتاب و جشن بالندگی و تابندگی انقلاب اسلامی ایران و ثمره ایستادگی و پایمردی عزیرانی است که با خون خود در رویارویی حق و باطل، تا پای جان پیش رفتند؛ این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران است.

بدون شک پیروزی انقلاب اسلامی ایران، معجزه ای الهی بود که پس از بازگشت رهبر کبیر انقلاب به میهن، در ۱۲ بهمن ۵۷ آغاز شد و با همراهی مردم شریف ایران؛ درخت استقال، آزادی و جمهوری اسلامی بارور گردیده و زمینه ساز استقرار نظام مبتنی بر اسلام و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی شد.

امروز با گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران با وجود همه تحریم های ظالمانه ای که بر کشور تحمیل شده و با تقدیم خون ثمره های انقلاب در پیشگاه خداوند -به ویژه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی- و با هدایت رهبر معظم انقلاب، راه تحقق و اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی و پیشرفت در تمامی عرصه ها را به شایستگی می پیماید و این انقلاب را به سراسر جهان صادر می نماید.

برهمین اساس آغاز چهل و دومین طلیعه بهار انقلاب اسلامی را که یادآور حماسه سازی زنان و مردان انقلابی ماست، به ملت شریف ایران و به ویژه مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهر الوند تبریک عرض می نماییم. امید است میهن عزیزمان در تمامی عرصه ها پیروز و سرافراز و پایدار بماند.

سهراب ذاکری رئیس شورای اسلامی شهر الوند
رضا شکور سرپرست شهرداری الوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی