برگزاری آئین معارفه مهندس عباس یوسفی به عنوان سرپرست جدید شهرداری الوند

 

🔸 به گزارش روابط عمومی شهرداری الوند؛ در مراسمی با حضور مهندس سهراب ذاکری رئیس شورا، مهندس علی قدمی نائب رئیس شورا، مهندس علیرضا خمسه و دکتر علی رضایی جهانی از اعضای شورای اسلامی شهر الوند، مهندس یوسفی فخر سرپرست شرکت شهر صنعتی البرز و جمعی از میران سازمان های تابعه و واحدهای مدیریت شهری، ضمن تقدیر از تلاش های مهندس رضا شکور سرپرست سابق، مهندس عباس یوسفی به عنوان سرپرست جدید شهرداری الوند معرفی شد.
🔸 در این مراسم مهندس ذاکری رئیس شورا، همدلی و هم افزایی در مجموعه مدیریت شهری را یک مولفه مهم برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا در ماه های پایانی دوره پنجم شورا، تلاش بیشتری در جهت رفع دغدغه شهروندان صورت گیرد.
🔸 مهندس علیرضا خمسه عضو شورای اسلامی الوند نیز بر نیاز امروز شهر نسبت به پیاده سازی کار هدفمند و با برنامه در شهرداری تاکید کرد و تحقق این موضوع را در نگاه و توان مدیریتی مدیران عنوان داشت.
🔸 همچنین در این مراسم مهندس شکور سرپرست سابق شهرداری الوند همراهی سازنده پرسنل در طی حضور خود در این منصب را ستودنی دانست و پتانسیل نیروی انسانی موجود در مجموعه را به عنوان یک ظرفیت ارزشمند برشمرد.
🔸 مهندس عباس یوسفی سرپرست جدید شهرداری الوند نیز در این آئین ضمن تقدیر از اعتماد اعضای شورا، تلاش شبانه روزی و توجه به رفع دغدغه های همه شهروندان حتی منتقدین را از اصلی ترین اهداف خود تا زمانی که در این سمت حضور داشته باشد، عنوان کرد و اظهار داشت: انشاالله مجموعه مدیریت شهری الوند علیرغم مشکلات موجود، تمام توان خود را برای افزایش کیفیت خدمت رسانی به مردم به کار خواهد گرفت.
🔸 گفتنی است در پایان حکم سرپرستی مهندس عباس یوسفی توسط مهندس ذاکری رئیس شورا تحویل داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی