دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای اسلامی با حجه السلام مهدوی امام جمعه شهر الوند

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای شهر الوند؛ محمودی شهردار و آقایان ذاکری، قدمی، خمسه، میرزایی، خطمی از اعضای شورا و یوسفی و سعیدی معاونین شهرداری و شرکت شهر صنعتی البرز با حضور در دفتر امام جمعه شهر الوند با ایشان دیدار و گفتگو کردند.
انوشیروان محمودی شهردار جدید شهرالوند ضمن تبریک دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران و تبریک ایام خجسته ماه شعبان و سال نو، به تشریح برخی از برنامه های پیش روی مدیریت شهری در سال جدید پرداخت و ابراز امیدواری کرد در سایه همدلی و همراهی مردم و مسئولان شاهد رقم خوردن اتفاقات ارزشمندی برای الوند باشیم.
شهردار الوند در ادامه :برنامه محوری و تلاش صادقانه،هدفمند و شبانه روزی را سرلوحه کاری مجموعه مدیریت شهری الوند در دوره جدید عنوان کرد و گفت: همه ما وظیفه داریم در قبال اعتمادی که مردم به ما داشته اند، به خدمت رسانی واقعی به شهر بپردازیم و از ایجاد حواشی بی مورد اما پرهزینه پرهیز کنیم.
در جریان این دیدار نوروزی حجت الاسلام مهدوی نیز ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید، انتخاب و آغاز فعالیت مهندس محمودی به عنوان شهردار جدید الوند که مدیری آشنا به فعالیت های مرتبط با مدیریت شهری می باشد را تبریک گفت.
ایشان همچنین با اشاره به سبقه درخشان و ظرفیت و پتانسیل ارزشمند الوند، بر ضرورت تلاش جهادی همه مسئولان در مسیر خدمت رسانی به مردم شریف این شهر تاکید کرد.
گفتنی است در این دیدار، اعضای شورای اسلامی شهر نیز ضمن تبریک فرارسیدن سال نو به امام جمعه، از تمرکز و تلاش مجموعه مدیریت شهری برای بهبود شرایط خدمت رسانی و رفع دغدغه های شهروندان صحبت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی