با حضور مهندس محمودی شهردار منتخب؛ نخستین جلسه شورای مدیران شهرداری در سال ۱۴۰۰ برگزار شد

 

 شهردار الوند: افزایش همکاری، همدلی و تعامل هر چه بیشتر بین مدیران شهرداری در راستای افزایش درآمد و خدمت رسانی به شهروندان فهیم شهر الوند می بایست در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری الوند؛ در این جلسه که ظهر روز شنبه 14 فروردین ماه با حضور ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری و سازمانهای تابعه برگزار شد؛ ابتدا مدیران شهرداری گزارش مختصری از عملکرد واحد تحت سرپرستی خود در شش ماهه دوم سال گذشته ارایه و نقطه نظرات خود را در خصوص بهبود امور بیان کردند.
سپس اعضای شورای با تأکید بر همراهی و همدلی با شهردار منتخب، بهبود امور شهرداری و رضایت شهروندان را منوط به تعامل سازنده شهرداری با شورا و مدیران شهرداری با هم دانستند و از مدیران شهرداری و سازمانهای تابعه خواستند تا آخرین روز شوراهای دور پنجم از وظایف قانونی خود کوتاهی نکنند و در راستای رضایت شهروندان تمام توان خود را به کار گیرند.
در این جلسه مهندس محمودی شهردار الوند نیز با تأکید بر ارایه خدمات مطلوب به شهروندان، رضایت آنها را بهترین انگیزه برای ادامه راه دانست و افزود: این مهم جز با همکاری و تعامل بین مدیران شهرداری و مشارکت شهروندان محقق نمی گردد.
وی رعایت اخلاق اسلامی و حرفه ای در محیط کار را از شاخص های مهم موفقیت در کار عنوان کرد و گفت: انتظار نخست شهروندان در مراجعه به شهرداری در وهله نخست برخورد و رفتار محترمانه است و در ادامه در صورت نبود موانع قانونی توقع دارند کارشان در اسرع وقت انجام پذیرد که مدیران باید در این خصوص اهتمام ورزند. در صورت وجود موانع قانونی نیز باید با ارایه ادله و استدلال لازم علت عدم انجام یا وقفه در امر مربوطه را با صبر و حوصله برای آنها توضیح داد.
شهردار الوند در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: با پشتبانی شورای اسلامی شهر و تعامل و همدلی مدیران شهرداری، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و شاهد توسعه شهری در الوند خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی