دیدار با محمدخانی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان البرز

‍ مهندس محمودی شهردار الوند:
توسعه فرهنگی در جامعه در گرو همنشینی و پیوند شهروندان با کتاب و کتابخوانی است

شهرداری الوند آمادگی دارد تا در راستای افزایش سرانه مطالعه شهروندان و توسعه فرهنگی شهر الوند همکاری و مشارکت لازم را با نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان البرز داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری الوند؛ شهردار الوند در دیدار با محمدخانی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان البرز ضمن بیان جمله فوق، افزود: حمایت از فرهنگ کتاب و کتابخوانی، سرمایه گذاری مناسب در راستای کاهش هزینه های تحمیلی به شهرداری است.
وی تصریح کرد: رشد، تعالی و بالندگی هر شهر در افزایش انگاره های درونی شهروندان آن شهر نهفته است و همنشینی با کتاب می تواند سبب ارتقای سطح فرهنگی شهر شود.

شهردار الوند در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: با افزایش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، شاهد رشد شهروندانی مسئول خواهیم بود که با مشارکت خود شهرداری را در اداره امور شهر و ارائه خدمت یاری می کنند.

سعید محمدخانی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان البرز نیز در این دیدار نیز ضمن تبریک انتصاب محمودی به عنوان شهردار الوند، از حسن نظر وی تشکر و بیان کرد: این نگاه فرهنگی، نشان از این است که افق و چشم انداز مجموعه کتابخانه ها برای ارتقاء و پیشرفت شهر مهم است.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت کتابخانه‌، به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و کتاب‌خوانی اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای گسترش فرهنگ مطالعه در بین آحاد مردم، برنامه‌های متنوعی در بستر فضای مجازی از قبیل نشست کتاب‌خوان، قصه گویی، جمع خوانی و … اجرا می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی