نشست بصیرتی راهبردی شهرداری الوند به جهت حضور حداکثری در انتخابات

با حضور مدیران و کارشناسان شهرداری؛ نشست بصیرتی راهبردی شهرداری الوند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری الوند؛ در این جلسه که در سالن شهید آوینی شهرداری الوند برگزار شد، سرهنگ طاهرخانی به عنوان سخنران اصلی ضمن اشاره به اهمیت انتخابات 28 خرداد ماه و دو انتخاب در سرنوشت مدیریت کشور و مدیریت شهری و روستایی، اظهار داشت: با آگاهی در انتخابهای درستمان می توانیم مشکلات مدیریتی در سطوح مختلف شهر، روستا و کشور را بهبود بخشیم.

سرهنگ طاهرخانی در ادامه تصریح کرد: شبهات مطرح شده با آنچه مشاهده می کنیم مغایرت دارد به نحوی که شورای نگهبان بدون سلیقه و درنظر گرفتن منتسبین نسبت به بررسی و احراز صلاحیت نامزدین انتخابات اقدام کرده است و البته بعضی عناصر نیز از این فرصت در راستای پوشش ضعف مدیریت خویش بهره می برند و در صددند تا نگاهها را به سمت شورای نگهبان سوق دهند.

وی همچنین اذعان داشت: حضور حداکثری، اقتدار و قدرت چانه زنی در مقابل نظام سلطه را افزایش داده، تحریمها را شکسته و کشور را در مقابل حوادث بیمه خواهد کرد که البته تشخیص درست و انتخاب اصلح ضمن تکمیل این فرایند، نیاز جامعه امروز و مشکلات کشور را برطرف خواهد کرد.

سرهنگ طاهرخانی در پایان سخنان خود افزود: باید از نگاه حزبی، سلیقه ای، خویشاوندی و … که مبنایی غیر از تخصص و تعهد دارد پرهیز کنیم در غیر اینصورت باید شاهد عملکرد ضعیف در شوراهای شهر باشیم که خود زمینه ساز ناامیدی و یأس در مردم خواهد شد.

مهندس محمودی شهردار الوند نیز در این جلسه، با اشاره به اینکه اکنون در بزنگاه تاریخی هستیم تصریح کرد: چنانچه در این بزنگاه دچار اشتباه شویم، جایی برای جبران باقی نمی ماند لذا باید با آگاهی و شعور در این انتخابات شرکت کنیم. شهردار الوند ابزارهای رسانه ای و ارتباطی وسیعی که در دسترس دشمنان انقلاب به ویژه اسزائیل قرار دارد را از جمله ابزار های کنترل افکار عمومی در سطح جهان دانست و اظهار امیدواری کرد: مردم با آگاهی و تحلیل درست شرایط به هیچ عنوان در مسیر این افکار قرار نخواهند گرفت.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: تحقق تام و تمام این همگرایی از جمله انتظاراتی است که امیدوارم در طول مدیریت اینجانب محقق گردد. مهندس محمودی همکاران خود در شهرداری را از جمله بزرگترین سرمایه های شهر و شهرداری عنوان کرد و گفت: اینکه اکنون در این جایگاه قرار داریم حاصل زحمات بی دریغ همکاران خدوم و با تجربه در طول سالیان است.

وی در پایان سخنان خود ضمن تأکید بر احترام و تکریم مردم اذعان داشت: بیشترین خدمت از خدمات دولت توسط شهرداریها انجام می گردد لذا به نوعی شهرداریها ویترین خدمات دولتی هستند، بنابراین توجه و احترام به مردم، توجه و احترام به خود است و باید در این راستا اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی