شیرمحمدی رییس شورای اسلامی شهر الوند: شورا باید تسهیل گر امور شهرداری باشد

جلسه معارفه سرپرست شهرداری الوند برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری الوند؛ در این جلسه که صبح روز شنبه ۱۶ مردادماه در سالن شهید باکری با حضور رییس و کلیه اعضای شورای اسلامی شهر الوند، مدیران عامل سازمان های تابعه و مدیران شهرداری برگزار شد، ابوالحسن شیر محمدی رییس شورای اسلامی شهر الوند ضمن تأکید بر روحیه جهادی و خدمت فعال به شهروندان، اظهار داشت: دیدگاه نو در شورا دیدگاه جهادی است و مردم با انتخاب خود، به این دیدگاه رأی دادند.
وی با اشاره به منابع انسانی غنی در شهرداری، مدیران و شهرداران منتخب در سایر شهرها را مؤید این موضوع دانست و افزود: پاکدستی و فعالیت همراه با روحیه جهادی از ویژگی‌های مدیران و پرسنل شهرداری است که امیدوارم با مسئولیت پذیری خود در این دوره، آنرا به فعل رسانند.
شیرمحمدی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: شورا باید تسهیل گر امور شهرداری باشد و به نتیجه عملکردی آن که منتج به ارایه خدمات و رضایت شهروندان می شود، توجه ویژه داشته باشد و از دخالت در خارج از این حوزه به ویژه عزل و نصب‌ها پرهیز نماید.
وی اضافه کرد: عملکرد مطلوب شهرداری، قطعا رضایت شورا که منتخب مردم هستند را در بر دارد و این محقق نمی شود مگر با همت و تلاش جهادی مدیران و پرسنل شهرداری در راستای خدمت به شهروندان و گره گشایی از کار آنها.
رییس شورای اسلامی شهر الوند با اشاره به تعریف کدهای درآمدزا و تدوین برنامه پنج‌ساله شهرداری در شورا از کلیه مدیران و پرسنل؛ خواست: با مشارکت حداکثری خود، شورا و شهرداری را در این زمینه یاری رسانند.
وی در خصوص فرایند انتخاب سرپرست از بین گزینه های اعلامی، گفت: الحمدالله تمام گزینه ها از افراد باتجربه و پاکدست در شهرداری بودند که در نهایت جمع بندی اعضای شورا به آقای سید جمال جوادی رسید.
شیرمحمدی در پایان سخنان خود با تأکید بر همراهی و همگامی پرسنل با سرپرست شهرداری، اظهار امیدواری کرد: بهترین جبران در مسیر خدمت به شهروندان جبران الهی و برکت مازاد بر حقوق دریافتی است که انشاءالله در زندگی تک تک عزیزان محقق گردد.
جوادی سرپرست شهرداری نیز در این جلسه با اشاره با تجربه و توانمندی پرسنل شهرداری در چگونگی اجرای امور و خدمت به شهروندان، اظهار داشت: شهرداری زیر نگاه تیزبین مردم است و لذا با توجه به انتخاب قریب به اتفاق اعضای شورا از بین افراد شاخص و با تجربه در امور شهری، این انتظار به مراتب بیشتر نیز می باشد.
وی در حوزه خدمات عمرانی، تصریح کرد: با توجه به بودجه سال ۹۹ و سه ماهه سال ۱۴۰۰ با کاهش بودجه در حوزه عمرانی مواجهیم که این نشان‌دهنده آن است که ما در بدیهی ترین وظیفه شهرداری با چالش مواجهیم.
سرپرست شهرداری الوند اضافه کرد: وظایف شهرداری محقق نمی شود مگر با شناخت و تفکیک نیروهای فعال و مسئولیت پذیر از سایر نیروها.
وی با تاکید بر پرداخت به موقع مطالبات پیمانکاران شهرداری، گفت: این امر هم به پرداخت حقوق و مزایای پرسنل شهرداری و هم به ارایه خدمات مطلوب به شهروندان کمک شایانی می کند.
وی در خاتمه سخنان خود از تمام مدیران و پرسنل خواست: با توجه به طول مدت کوتاه سرپرستی به جزییات ورود پیدا نکنند و به کلیات بپردازند و با مسئولیت پذیری هر چه بیشتر و به دور از سیاسی کاری به وظایف اصلی و ذاتی خود در شهرداری بپردازند.
در این جلسه رضا شکور و اباذر عالمی از اعضای شورای اسلامی شهر نیز نکاتی را در خصوص مدیریت قاطع و مطلوب، رعایت قوانین و مقررات و ارایه خدمات مطلوب به شهروندان بیان کردند.
در پایان این مراسم نیز حکم سرپرستی سید جمال جوادی توسط رییس شورای اسلامی شهر به وی ابلاغ گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی