با حضور مسئولان استانی و شهرستانی صورت گرفت؛ برگزاری آئین تودیع و معارفه شهردار الوند 

 

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری الوند؛ آئین تودیع و معارفه شهردار الوند با حضور مهندس لطف اله سیاهکلی مرادی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس، مهندس صالحی مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین، حجت الاسلام مسعود مهدوی امام جمعه الوند، مهندس محمد نصیری فرماندار شهرستان البرز، سرهنگ اسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز، مهندس ابوالحسن شیرمحمدی رئیس شورا، مهندس رضا شکور، آقای اباذر عالمی، آقای خدابخش امجدیان، مهندس جواد خطمی، مهندس رضا خلیل پور و مهندس حمید رضائی شالی اعضای شورای اسلامی شهر الوند و جمعی از مدیران ارشد استانی و شهرستانی در محل تالار شهر الوند برگزار گردید.

 

دکتر لطف اله سیاهکلی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس در جریان برگزاری آئین تکریم و معارفه شهردار جدید الوند، شهرداری را به عنوان یکی از دستگاه های مهم و موثر در حوزه خدمت رسانی برشمرد و از مجموعه مدیریت شهری الوند خواست تا با برنامه ریزی و جدیت بیشتری به دنبال پیشبرد اهداف و گره گشایی از مسائل پیش رو باشند.

 

در این مراسم حجت الاسلام مهدوی امام جمعه شهر الوند و مهندس نصیری فرماندار شهرستان البرز نیز با اشاره به ظرفیت های موجود و دغدغه های مردم، شورا و شهرداری الوند را به تلاش حداکثری جهت رفع موانع و خدمت رسانی موثر فراخواندند.

 

در ادامه مهندس صالحی مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین نیز ضمن پرداختن به رسالت ها و وظایف مجموعه مدیریت شهری، اعتقاد و عمل به شفافیت و مبارزه با فساد را در ردیف اولویت های اصلی و اساسی شوراها و شهرداری ها خواند.

وی دکتر هاشمی را جزو شهرداران نمونه و کاردان استان قزوین معرفی کرد و ابراز امیدواری نمود در سایه کار و تلاش مضاعف مجموعه مدیریت شهری، الوند بیش از گذشته در مسیر توسعه پایدار حرکت کند.

 

در پایان این آئین، ضمن قدردانی از تلاش های مهندس انوشیروان محمودی شهردار سابق و مهندس سید جمال جوادی به جهت خدمت در دوره سرپرستی، دکتر حسین هاشمی با دریافت حکم از سوی مسئولان حاضر در جلسه، رسما به عنوان شهردار جدید الوند معرفی و فعالیت خود را آغاز کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی