شهردار الوند: تکریم ارباب رجوع در عملکرد مناسب مجموعه مدیریت شهری و بازدهی موثر خدمات تجلی پیدا می کند

 

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری الوند؛ دکتر حسین هاشمی شهردار الوند در جلسه شورای مدیران و کارشناسان شهرداری که در سالن شهید باکری برگزار گردید، اظهار داشت: اصل اول در امور اداری، تکریم ارباب رجوع می باشد و این موضوع در عملکرد مناسب مجموعه مدیریت شهری و بازدهی خدمات، تجلی پیدا می کند.

 

شهردار الوند با اشاره به عوامل موثر در بهبود کیفیت خدمات رسانی و پیشبرد امور شهر و شهرداری تصریح کرد: استقبال از انتقادات سازنده و دلسوزانه، همراه بودن مجموعه با سیاست گذاری های شهردار و برقراری اعتماد، اتحاد و تعامل مسئولانه همکاران با یکدیگر از جمله مولفه هایی هستند که می توانند زمینه تحقق و توسعه اهداف مجموعه مدیریت شهری را فراهم آورد.

 

دکتر هاشمی همچنین بیان داشت: با حفظ استقلال واحدها به ریاست مسئول واحد، اعلام موانع به شهردار توسط مسئولین واحدها و تلاش در جهت رفع آن ها، پرهیز جدی از رقم خوردن هرگونه فساد اداری و مالی، ثبات در تصمیم گیری همراه با سرعت و دقت و توازن در توزیع و عدالت در خدمات رسانی قطعا می توان به نتیجه بخش بودن تلاش ها و صورت گرفتن تحولات ارزشمند امیدوار شد.

 

گفتنی است در این جلسه، مدیران و کارشناسان واحدهای شهرداری نیز ضمن ارائه گزارشی از مجموعه های مربوطه، به تشریح مسائل و دغدغه های جاری پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی