تاکید دکتر هاشمی در جلسه کمیته درآمد شهرداری الوند: افرادی که از شهر انتفاع بیشتری می برند باید در تامین هزینه های شهر مشارکت بیشتری داشته باشند

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری الوند؛ با حضور دکتر حسین هاشمی شهردار، آقای خدابخش امجدیان عضو و نماینده شورای اسلامی شهر الوند و جمعی از مدیران شهرداری، جلسه کمیته درآمد شهرداری برگزار گردید.

در این جلسه دکتر هاشمی اظهار داشت: برای همترازی با شهرهای مشابه باید افقی ترسیم و تدبیری اندیشید تا بدون فشار بر شهروندان، اهداف تدوین شده محقق شوند.

وی افزود: شهرداری ها نباید موجبات تسهیل امور سوداگران زمین را فراهم آورند و در این زمینه مطابق قانون، بی تعارف و در راستای تامین منافع و مصالح شهر و شهروندان حرکت کنند.

دکتر هاشمی تصریح کرد: نباید در تعیین تعرفه پروانه های ساختمانی و دیگر هزینه های جاری، شرایطی شکل گیرد که بافت شهری قبل از فرسودگی به مرحله تخریب برسد. ما اگر بخواهیم طول عمر جوانی شهر افزایش پیدا کند باید به کیفیت خدمات رسانی توجه کنیم و برهمین اساس نیز می بایست در ارائه تعرفه عوارض سال پیش رو به این نکته توجه کرد و افزایش تعرفه عوارض در ۴ سال آینده به تدریج اصلاح گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی