برگزاری  آئین گرامیداشت “روز حمل و نقل” در سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری الوند

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری الوند؛ در مراسمی با حضور دکتر حسین هاشمی شهردار الوند، مهندس رضا شکور، آقای اباذر عالمی، آقای خدابخش امجدیان، مهندس خلیل پور و مهندس جواد خطمی از اعضای شورای اسلامی شهر الوند و مهندس محبی مدیرعامل سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری الوند، به گرامیداشت “روز حمل و نقل” و تقدیر از خانواده حمل و نقل عمومی شهرداری الوند پرداخته شد.

 

در این مراسم دکتر حسین هاشمی شهردار الوند در سخنانی ضمن تقدیر از خدمات مدیریت سازمان و رانندگان و فعالین حمل و نقل عمومی شهرداری، اظهار داشت: با بررسی آثار تمدنی هزار سال گذشته به تمایز آشکار دوران صفویه با سایر ادوار تاریخی خواهیم رسید و یکی از علل این درخشش، بدون شک ایجاد راه و سپس امنیت راه ها و در نهایت شکوفایی اقتصادی در آن دوران بود.

وی افزود: در زمانی که به جهت انتشار ویروس کرونا فعالیت اتوبوس ها و حمل و نقل عمومی در تعلیق بود مردم بسیار به زحمت افتادند و اینها همه علتی بر اهمیت و جایگاه حمل و نقل در جامعه می باشد.

 

شهردار الوند تصریح کرد: فراهم کردن شرایط برای دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان در خصوص عملکرد سازمان باید در اولویت قرار بگیرد چرا که ما باور داریم با همراهی و مشارکت مردم می توان افزایش روزافزون کیفیت خدمات رسانی در حوزه های مختلف به ویژه در این بخش را رقم زد.

 

در ادامه این مراسم، مهندس رضا شکور (از پیشکسوتان سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری الوند)، آقای اباذر عالمی، آقای خدابخش امجدیان و مهندس جواد خطمی از اعضای شورای اسلامی شهر الوند، با تقدیر از زحمات ارزنده اعضا، حمایت از رانندگان حاضر در سطح شهر را یکی از وظایف سازمان برشمردند و جلب اعتماد همیشگی مردم را یکی از اهداف همیشگی این مجموعه عنوان کردند.

 

همچنین مهندس محبی مدیرعامل سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری الوند نیز در ابتدای این مراسم با تبریک این مناسبت، رانندگان و فعالین حمل و نقل عمومی را قشری شریف و خدمتگزار معرفی کرد و ابراز امیدواری نمود در آینده نزدیک با فراهم آمدن شرایط و رفع دغدغه ها، شاهد توسعه کمی و کیفی حمل و نقل عمومی در شهر الوند باشیم.

 

گفتنی است در پایان این مراسم پس از بیان مشکلات و نقطه نظرات از سوی رانندگان و خانواده حمل و نقل عمومی الوند، با اهدای لوح یادبود از رانندگان نمونه تقدیر به عمل آمد.

 

#الوند #شهرداری #شهردار #حملونقل #راننده #شهروند #خدمتگزاران #الوندشهرفرهنگ_هنر #شهروندخبرنگار #برف #یلدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی