اعتقاد  به اجرای اصل شفافیت؛ احترام به تحقق خواست شهروندان

Zavabet

به گزارش روابط عمومی شهرداری الوند؛ دکتر حسین هاشمی شهردار الوند ضمن اشاره به ضرورت آگاه سازی شهروندان نسبت به حقوق خود و نقش آن در توسعه پایدار شهر، اظهار داشت: در راستای تحقق و پیاده سازی اصل شفافیت در امور مدیریت شهری، انتشار ضوابط و مقررات طرح تفصیلی شهر الوند به جهت اطلا عتقاد به اجرای اصل شفافیت؛ احترام به تحقق خواست شهروندان

به گزارش روابط عمومی شهرداری الوند؛ دکتر حسین هاشمی شهردار الوند ضمن اشاره به ضرورت آگاه سازی شهروندان نسبت به حقوق خود و نقش آن در توسعه پایدار شهر، اظهار داشت: در راستای تحقق و پیاده سازی اصل شفافیت در امور مدیریت شهری، انتشار ضوابط و مقررات طرح تفصیلی شهر الوند به جهت اطلاع عموم مردم و کارشناسان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: براین اساس مجموعه مدیریت شهری آمادگی دارد از انتقادات، پیشنهادات و نظرات سازنده و دلسوزانه شهروندان در مسیر جلوگیری از انحرافات اداری و افزایش کمی و کیفی خدمات مورد نیاز شهر بهره بگیرد. ع عموم مردم و کارشناسان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: براین اساس مجموعه مدیریت شهری آمادگی دارد از انتقادات، پیشنهادات و نظرات سازنده و دلسوزانه شهروندان در مسیر جلوگیری از انحرافات اداری و افزایش کمی و کیفی خدمات مورد نیاز شهر بهره بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی