برگزاری آئین تودیع مدیر سابق و معارفه مدیر جدید حراست شهرداری الوند

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری الوند؛ در مراسمی با حضور مهندس سمیعی مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری قزوین، دکتر هاشمی شهردار الوند و مدیران واحدهای اجرایی و سازمان های زیرمجموعه، از خدمات آقای محمد جواد منتظریان مدیر سابق حراست شهرداری تقدیر و آقای یاسر زارعی نژاد به عنوان مدیر جدید این بخش مهم از مجموعه مدیریت شهری معرفی شد.

 

در ابتدای این مراسم مهندس سمیعی مدیرکل حراست استانداری قزوین، در سخنانی صیانت از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را اصلی ترین وظیفه حراست دستگاه ها برشمرد و ضمن قدردانی از تلاش های آقای منتظریان مدیر سابق حراست شهرداری الوند، افزود: خوشبختانه آقای زارعی نژاد از تجارب و سوابق ارزشمندی برخوردار هستند و جزو همکاران خوشنام ما در مجموعه حراست می باشند که برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

 

در ادامه دکتر هاشمی شهردار الوند نیز در این مراسم بیان داشت: نهاد حراست می تواند از یکسو از سرمایه های انسانی، سرمایه مادی، اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی صیانت نماید و از سوی دیگر وجود نظام دیده بانی قوی به منظور جلوگیری از انحراف و لغزش از مسیر درست می تواند هدایتگر، راهنما و بازوی توانمند مدیریت مجموعه های اجرایی و خدمت رسان باشد.

 

آقای یاسر زارعی نژاد مدیر جدید حراست شهرداری الوند در این آئین ضمن قدردانی از اعتماد صورت گرفته از سوی اداره کل حراست استانداری و شهرداری الوند، گفت: ما به عنوان سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در مجموعه مدیریت شهری بر حسب تکلیف انجام وظیفه می نمائیم و به دنبال آن خواهیم بود تا با برقراری انصاف و قانون مداری و همچنین با حفظ حریم افراد، به پیاده سازی اصل جذب حداکثری و دفع حداقلی بپردازیم.

 

در پایان، حکم آقای زارعی نژاد به عنوان مدیر جدید حراست شهرداری به وی اعطا شد و از زحمات آقای منتظریان مدیر سابق با اهداء لوح سپاس، قدرانی به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی