پیام رئیس شورا و شهردار الوند به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی شهرداری الوند؛ رئیس شورا و شهردار الوند با صدور پیامی، ۱۲ بهمن ماه آغاز دهه مبارک فجر را تبریک گفتند.

متن این پیام به شرح زیر می باشد

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

جاءَ الحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ إنَّ الباطِلَ کانَ زَهُوقاً ( سوره مبارکه اسراء ، آیه  شریفه ۸۱)

۱۲ بهمن ماه در سالنامه رسمی کشور، یادآور عظمت، اقتدار و حماسه ملتی است که در پی مجاهدت ها و مبارزه علیه جهل، استبداد، خودکامگی و وابستگی با پیروی قاطعانه از رهنمودهای معمار کبیر انقلاب – حضرت امام خمینی (ره) – بذر امید و بیداری را در دل آزادی خواهان و عدالت طلبان خسته از ظلم و ستم در سراسر جهان بارور نمودند.

 بی گمان در بهار چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد عزت و اقتدار روز افزون ایران اسلامی هستیم و رویدادی که به مدد ولایتمداری، بصیرت، خود باوری، تعهد و تدین بر این سرزمین ولایی، فروزان شده است. چهل و سومین سال استقامت و پایمردی مردم ایران نشان دهنده روحیه استکبارستیزی این ملت همیشه در صحنه است که با وجود انواع توطئه ها، از عرصه های سخت تا نرم و حتی جنگ اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه هژمون منحوس سلطه؛ همواره با صلابت از قبل پای آرمان های رفیع انقلاب ایستاده اند و ارزش های اصیل آن را صیانت و حراست نموده و می نمایند.

بر این اساس ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر به آحاد مردم فهیم ایران اسلامی به ویژه مردم سختکوش، شریف و شهید پرور شهر الوند از همگان دعوت می نماییم در اهتمامی عام نسبت به گرامیداشت این ایام فرخنده و برگزاری هرچه با شکوه تر جشن ها و آیین های مناسبتی این ایام سرنوشت ساز در محوریت با جهاد تبیین و در پیوند با گام دوم انقلاب با تمتع از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مشارکت، همکاری و همیاری مستحسن محقق فرمایند.

ابوالحسن شیرمحمدی رئیس شورای اسلامی شهر الوند

حسین هاشمی شهردار الوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی