برگزاری جلسه هم اندیشی شهردار الوند با هنرمندان

به گزارش روابط عمومی شهرداری الوند؛ در جلسه ای با حضور دکتر حسین هاشمی شهردار الوند، مهندس رضا خلیل پور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر الوند و جمعی از هنرمندان شهر الوند، پیرامون شرایط فعلی بخش فرهنگ و هنر و نقش آن در قوام یافتن فرهنگ شهروندی بحث و هم اندیشی شد.
دکتر هاشمی در این جلسه اظهار داشت: هنر زمانی متعالی خواهد بود که در خدمت زندگی همه مردم باشد و باید هنرمندان در مسیر تامین و برقراری آرامش روحی شهر و شهروندان شریف، حضور فعال تری داشته باشند.
شهردار الوند تصریح کرد: در روزهای پایانی سال گذشته و نوروز ۱۴۰۱ هنرمندان این شهر در کنار مجموعه مدیریت شهری الوند اتفاقات ارزشمندی را رقم زدند که موجب شد کام مردم این شهر در آغاز سال جدید شیرین شود.
وی افزود: نشاط، شادابی و سرزندگی شهروندان الوند و مثمر ثمر بودن برای جامعه از جمله اهداف شهرداری تعریف شده و در این راستا شاهد برگزاری جشنواره های مختلف در حوزه های متفاوت هنری خواهیم بود که نتیجه ی این رویدادها قطعا در ارتقاء فرهنگ شهروندی و آشنایی با حقوق شهروندی موثر خواهد بود.
دکتر هاشمی ادامه داد: حداقل امکاناتی که امروز در اختیار شهرداری است باید به طور عادلانه و رایگان در اختیار تمام هنرمندان این شهر قرار بگیرد و همه باید از امکانات موجود در الوند برخوردار باشند.
مهندس رضا خلیل پور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر الوند نیز در این مراسم به بودجه سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: سهم پروژه های هنری نسبت به سال های گذشته بیشتر شده و بر این اساس اموری که امکان واگذاری به هنرمندان را دارد، به هنرمندان بومی واگذار خواهد شد.
وی افزود: امیدواریم در سایه کار و تلاش جمعی، شاهد خلق آثار فاخر توسط هنرمندان الوندی باشیم و در این مسیر مطالبه گری هنرمندان از مسئولین ذی ربط و حمایت از این بخش می تواند نقش مهمی داشته باشد.
گفتنی است در این جلسه هنرمندان شهر الوند نیز ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی در خصوص برگزاری برنامه های فرهنگی و جشنواره نوروزی، به طرح دغدغه های خود که طی سالیان گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته، پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی