حضور شهردار الوند در سازمان انتقال خون

همزمان با روز جهانی اهدا کنندگان خون صورت گرفت؛

اهداء خون توسط پرسنل شهرداری الوند

به گزارش روابط عمومی شهرداری الوند، به مناسبت فرارسیدن روز جهانی “اهدا کنندگان خون” شهردار الوند به همراه جمعی از پرسنل شهرداری با حضور در سازمان انتقال خون استان قزوین، خون اهدا کردند.

در حاشیه اجرای این امر خداپسندانه و انسان دوستانه، دکتر حسین هاشمی شهردار الوند با دکتر عباس طالبیان مدیرکل سازمان انتقال خون استان قزوین دیدار کرد.

در جریان این دیدار دکتر هاشمی بر ضرورت ترویج فرهنگ اهدای خون تاکید کرد و گفت: اهدای خون نمادی از همدلی، احساس مسئولیت و از خالص‌ترین نمونه‌های نوع‌دوستی به شمار می‌رود و اهداکنندگان خون بدون هیچ توقع بخشی از وجودشان را تقدیم همنوعان می‌کنند.

وی افزود: این اقدام یکی از اعمال بشر دوستانه بوده و نماد ایثارگری و فداکاری به منظور نجات جان بیماران نیازمند به خون به شمار می‌آید و بر این اساس نیز شهرداری الوند در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی که بر عهده دارد، به سهم خود در این مسیر گام برداشته است.

در ادامه دکتر طالبیان مدیرکل سازمان انتقال خون استان نیز ضمن قدردانی از حضور شهردار و پرسنل شهرداری الوند، به ارائه گزارشی از شرایط فعلی و برنامه های پیش روی این مجموعه پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی