بازیگاه پارک ملت شهر الوند تعطیل شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری الوند؛ روز پنجشنبه مجموعه بازیگاه پارک ملت(پارک پنج هکتاری) شهر الوند با هماهنگی مرجع قضایی توسط معاونت خدمات شهری شهرداری پلمپ و تعطیل شد.

به گفته مهندس پیری دلیل تعطیلی این بازیگاه عدم ارائه گواهی استاندارد برای وسایل بازی نصب شده در پارک توسط بهره بردار می باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری الوند در ادامه افزود: امنیت جانی شهروندان به ویژه کودکان مهمترین دغدغه مدیریت شهری الوند در استفاده از پارک ها و اماکن تحت مدیریت خود می باشد و در راستای اعمال نظارت قانونی و با هدف پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی با هماهنگی مرجع قضایی مجموعه بازیگاه پلمپ شد و تا اخذ و ارائه گواهی استانداردهای لازم برای امکانات موجود در بازیگاه توسط بهره بردار، این تعطیلی ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: طی سال گذشته و سال جاری همزمان با راه اندازی مجدد بازیگاه پارک ملت شاهد نارضایتی ساکنین کوی شهید رجایی(زمین های یحیی‌پور) و سایر محلات مجاور به دلیل آلودگی صوتی و مزاحمت ایجاد شده هنگام فعالیت وسائل بازی به ویژه کشتی صبا بودیم.

پیری خاطرنشان کرد: علیرغم اخطارهای ابلاغی به بهره‌بردار مبنی بر تعطیلی و ممنوعیت استفاده از دستگاه مذکور پس از ساعت ۲۴:۰۰، متاسفانه به دلیل بی توجهی سرمایه گذار به ضرورت رعایت حال شهروندان و همچنین ادامه یافتن مزاحمت ها و مراجعات مکرر شهروندان به شهرداری، ناچاراً از ادامه فعالیت بازیگاه ممانعت گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی