بازدید شهردار الوند از سومین نمایشگاه «شهر هوشمند»

به گزارش روابط عمومی شهرداری الوند، سومین نمایشگاه «شهر هوشمند» با هدف تبیین ابعاد مختلف شهر هوشمند، هوشمندسازی در شهرها و ارائه دستاوردهای بیش از ۲۵۰ سازمان و شرکت دانش بنیان در این زمینه طی روزهای ۱۲ تا ۱۴ تیرماه با حمایت وزارت کشور، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و… در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می شود.

دکتر حسین هاشمی شهردار الوند با همراهی مهندس امیر حسین پور مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری الوند با حضور در محل برگزاری این نمایشگاه، از غرفه های فعال در حوزه هوشمند سازی شهرها، بازدید کرد.

در جریان این بازدید دکتر هاشمی در سخنانی اظهار کرد: در عصر کنونی و با توسعه شهر نشینی جوامع با دغدغه های بسیاری برای ایجاد زیر ساخت ها و تامین نیازهای ساکنین شهرها روبرو هستند و با توجه به کاربرد روزافزون فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی، نحوه بکارگیری این فناوری ها برای تسهیل امور مختلف زندگی و کار مهم توصیف می شود.

شهردار الوند اضافه کرد: طی سالهای گذشته کارشناسان و صاحب نظران مفهوم شهرهای هوشمند (که تمام ابعاد زندگی شهری، حمل و نقل، ساخت و ساز، بهداشت و درمان، انرژی، ارتباطات و … را شامل می شود) را به صورت جدی مطرح نموده و تلاش برای تحقق آن در اولویت برنامه ریزان و دست اندرکاران (اداره شهرها/ مدیریت شهری) و متخصصان ارتباطات و اطلاع رسانی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: بر این اساس بازدید از این دست نمایشگاه های تخصصی و بکارگیری دستاوردهای آن در بخش های مختلف مدیریت شهری ضرورت دوچندانی پیدا کرده و بیش از پیش می بایست در دستور کار قرار داشته باشد.

دکتر هاشمی تاکید کرد: مدیریت شهری الوند نیز به سهم و ظرفیتی که دارد در مسیر بهره گیری از تکنولوژی روز حرکت خواهد کرد و برای تحقق و تامین نیاز روز شهروندان تمام توان خود را به کار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی