کلنگ زنی احداث «اکو پارک خانواده یالیان» و ساختمان جدید شهرداری الوند


به گزارش روابط عمومی شهرداری الوند؛ مراسم کلنگ زنی اکو پارک خانواده یالیان و ساختمان جدید شهرداری الوند با حضور دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس، مهندس مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز، دکتر حسین هاشمی شهردار الوند، آقای اباذر عالمی رئیس شورا، مهندس جواد خطمی، آقای خدابخش امجدیان و مهندس رضا خلیل پور، مهندس حمید شالی از اعضای شورای اسلامی شهر الوند، مهندس داریوش یوسفی فخر مدیرعامل شرکت شهر صنعتی البرز و جمعی از مسئولان برگزار شد.
پارک خانواده یالیان با در نظر گرفتن ملزومات زیست محیطی احداث می شود و اقلام و ادواتی در اجرای پروژه در نظر گرفته شده که محیط زیست را در معرض خطر قرار ندهد.
همچنین اجرای این پروژه برای جلوگیری از تخریب این بوستان جنگلی بسیار حائز اهمیت است چرا که قسمتی از آن به مرور زمان از دست رفته و برای حفظ و نگهداری مابقی ضرورت دارد نسبت به این بوستان توجه ویژه داشت.
ساختمان اداری جدید شهرداری الوند نیز بناست در مساحتی به وسعت ۶۰۰۰ متر مربع و دارای ۵ طبقه اداری، یک طبقه زیر زمین پارکینگ و تاسیسات در محل محوطه شهرداری احداث شود که به لحاظ شاخصه های معماری متناسب با شاخصه های ایرانی اسلامی باشد.
گفتنی است ساختمان جدید شهرداری در دو فاز احداث می شود که فاز اول آن به جهت صرفه جویی در هزینه و رعایت صرف و صلاح شهرداری، به صورت امانی انجام می شود و با این اقدام، پنجاه درصد در هزینه های احداث صرفه جویی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی