بازدید مجموعه مدیریت شهری الوند از بهشت سکینه (س) شهر کرج

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی الوند؛ صبح امروز دکتر حسین هاشمی شهردار، مهندس جواد خطمی نائب رییس شورای اسلامی، آقای ابوالحسن شیرمحمدی و مهندس حمیدرضا شالی اعضای شورای اسلامی الوند و جمعی از مدیران و کارشناسان مجموعه مدیریتی الوند از سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج بازدید بعمل آورده و پس از گفتگو و تبادل نظر و تجربیات در دفتر محمد محمودی نژاد رئیس سازمان، از بخش های مختلف آرامستان بهشت سکینه(س) بازدید کردند.

‎ در ابتدای این دیدار از ساختمان معراج بازدیدی بعمل آمده و ضمن گفتگو و خدا قوت به طاهران خانم و آقا که مشغول رسیدگی به امور متوفیان بودند، از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفتند.

‎سالن انتظار معراج، جایگاه اقامه نماز میت، خودروهای برقی حمل متوفی، بازسازی محوطه معراج، نمازخانه، مقبره های خانوادگی، باغ گیاهان قرآنی و گذر بهشت نیز از دیگر بخش هایی بود که مورد بررسی قرار گرفتند.

‎در پایان این دیدار، شهردار، اعضای شورای اسلامی و مدیران شهرداری الوند طی حضور در قطعه شهدا، با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه به شهید گمنام خفته در آرامستان بهشت سکینه(س)، بر سر مزار شهدای مدافع حرم، مدافع سلامت و … رفتند و فاتحه ای نثار روح پاکشان کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی