بازدید شبانه شهردار الوند و معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری البرز از روند مراحل تکمیل، بهسازی و روکش آسفالت زیر گذر پل الغدیر

شهردار الوند با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری البرز و جمعی از مدیران شهرداری و شرکت شهر صنعتی البرز، با حضور در کارگاه پروژه بهسازی و روکش آسفالت زیرگذر پل الغدیر از روند تکمیل این طرح عمرانی_ترافیکی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی الوند؛ دکتر حسین هاشمی شهردار الوند، مهندس وحید زرگر معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری البرز و جمعی از مدیران شهرداری و شرکت شهر صنعتی البرز از پروژه بهسازی و روکش آسفالت زیرگذر پل الغدیر بازدید به عمل آوردند و از نزدیک در جریان روند تکمیل این پروژه قرار گرفتند.

در خلال این بازدید دکتر هاشمی شهردار و رئیس هیات مدیره شرکت شهر صنعتی البرز ضمن تقدیر از عوامل اجرای طرح، با بیان مواردی، خواستار تسریع در روند کار به منظور آماده سازی پروژه جهت رفاه حال شهروندان و تسهیل در عبور و مرور شد.

شهردار الوند در جریان این بازدید خطاب به مدیران شهری و شرکت شهر صنعتی البرز گفت: کیفیت کار در اجرای پروژه های عمرانی در کنار سرعت تکمیل پروژه توامان باید مد نظر قرار گیرد.

دکتر هاشمی تصریح کرد: علیرغم آنکه این مسیر خارج از حریم شهر بوده و جزو وظایف شهرداری الوند تلقی نمی شد، مجموعه مدیریت شهری در راستای رفع دغدغه شهروندان، اجرای بهسازی زیرگذر پل الغدیر را در دستور کار قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسیر مذکور بسیار پرترافیک است و در روز امکان اقدام وجود ندارد، عملیات اجرایی پروژه باید در ساعات شب انجام شود.

شهردار الوند تصریح کرد: در این پروژه، روکش آسفالت به مساحت ۲۷ هزار متر مربع با بهره گیری از ۴۳۰۰ تن آسفالت و با اعتباری بالغ بر ۷.۵ میلیارد تومان، به همت معاونت عمرانی شهرداری الوند عملیاتی و اجرا می گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی