پیام تبریک سرپرست شهرداری و رئیس شورای اسلامی شهر الوند به مناسبت ایام الله دهه فجر

سرپرست شهرداری و رییس شورای اسلامی الوند طی پیامی آغاز ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به شهروندان شهر الوند تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری الوند، محمدرضا ذوالقدریها و اباذر عالمی طی پیامی آغاز ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران به ویژه شهروندان شریف الوند تبریک گفتند.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش های اسلامی و مقطع رهایی ملت ایران است که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

در پرتو طلوع فجر درخشان انقلاب اسلامی، اسلام، حیاتی دوباره یافت و عزت طلبی، خودباوری و خوداتکایی، جای سال ها ذلت، تحقیر و وابستگی را گرفت و فریاد رسای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی بر بلندای این سرزمین طنین انداز شد.

دهه فجر ، فرصت بازنگری در ارزش ها و آرمان هاست ؛ اینک پس از گذشت سالیان سال از پیروزی انقلاب اسلامی و در سایه حمایت های مقام معظم رهبری، ایران اسلامی در آستانه آینده ای امید بخش و روشن قرار دارد و در رسیدن به اهداف و آرمانهای معمار کبیر انقلاب بیش از پیش پایداری می کند.

ضمن تبریک و گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به همه فجر آفرینان به ویژه شهروندان شریف شهر الوند تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را در سایه راهبری مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از درگاه خداوند منان خواستاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی