کسب رتبه اول طرح باز آفرینی شهر الوند پس از شهر قزوین در استان/ اختصاص ۸۱۲ میلیارد تومان تسهیلات باز آفرینی بافت فرسوده به شهر الوند

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر الوند، با موافقت وزارت راه و شهرسازی و تایید شرکت باز آفرینی شهری ایران، کلیه ساکنین مناطق بافت فرسوده شهر الوند در صورت اقدام به نوسازی ملک خود، با همراهی و موافقت شورای اسلامی و شهرداری، تا ۴ طبقه مسکونی پروانه رایگان دریافت و به هر واحد مسکونی مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات با باز پرداخت بلند مدت تعلق می گیرد.

همچنین کلیه دستگاه های اجرایی درصورت نوسازی معابر اصلی و فرعی بافت فرسوده، ملزم به تعهد یک سوم از هزینه های اجرای طرح می باشند و مابقی از محل اعتبارات شهرستان و شرکت باز آفرینی وزارت راه و شهر سازی تامین خواهد شد.

لازم به ذکراست شهرداری الوند در حال پیگیری برای دریافت مجوز یک تا دو طبقه تراکم مجاز مازاد بر تراکم نیز به منظور تشویق شهروندان می باشد.

گفتنی است این طرح با حمایت استانداری قزوین، فرمانداری شهرستان البرز، شهرداری و شورای شهر الوند و همچنین پیگیری های مهندس امامقلیان مسئول باز آفرینی شهرستان البرز و با ارائه طرح مطالعاتی جامع، مورد موافقت وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی