دیدار نوروزی مجموعه مدیریت شهری الوند با حجت الاسلام مهدوی امام جمعه الوند

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر الوند، مهندس امیر حسین پور سرپرست شهرداری الوند با همراهی جمعی از معاونین و مدیران شهرداری به مناسبت آغاز سال جدید در دفتر امام جمعه محترم شهر الوند حضور یافته و با حجت الاسلام و المسلمین مهدوی به دیدار و گفت و گو پرداختند.

در این جلسه حجت الاسلام مهدوی با اشاره به نقش شهرداری در ارائه خدمات و جلب رضایت شهروندان، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های موجود انتظارات از مدیریت شهری بالاست چراکه این مجموعه بیشترین ارتباط را با مردم دارد و بر این اساس مدیران و پرسنل آن می بایست با حساسیت مضاعفی نسبت به اجرای وظایف محوله اهتمام داشته باشند.

امام جمعه الوند تصریح کرد: امیدواریم تصمیمات درست مجموعه شورای اسلامی و شهرداری موجب افزایش اعتماد عمومی در سطح جامعه گردد و قطعا این موضوع نتایج ارزشمندی را به دنبال خواهد داشت.

در ادامه مهندس حسین پور سرپرست شهرداری الوند نیز ضمن تبریک آغاز سال جدید و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اظهار کرد: رفع دغدغه های شهر و شهروندان در اولویت برنامه های شورا و شهرداری الوند قرار دارد و در این مسیر بی شک حمایت و همراهی مردم و مسئولان به ویژه امام جمعه محترم تاثیرگذار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی