دیدار نوروزی مجموعه مدیریت شهری الوند با فرماندار شهرستان البرز

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر الوند، اعضای شورا، سرپرست شهرداری الوند و جمعی از مدیران مدیریت شهری به مناسبت آغاز سال جدید با فرماندار شهرستان البرز دیدار کردند.

در جریان این دیدار مهندس غفوری فرماندار شهرستان البرز ضمن تبریک عید نوروز و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری باید با کسب تجربه از سال های گذشته، در مسیر رفع معضلات موجود و ارتقاء سطح خدمات به شهروندان گام بردارد.

وی افزود: انسجام و یکپارچگی در همه دستگاه های خدمت رسان به ویژه در شورا و شهرداری قطعا در تحقق اهداف مطلوب و مورد نیاز جامعه موثر خواهد بود و این موضوع باید در راستای سیاست های دولت و جلب رضایت عمومی که نتیجه آن افزایش مشارکت اجتماعی خواهد بود، مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این جلسه آقای عالمی رئیس شورای اسلامی شهر الوند ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه های پیش روی مجموعه مدیریت شهری، ابراز امیدواری کرد در سال جدید و در سایه همراهی و هم افزایی دستگاه های اجرایی، شاهد رقم خوردن اتفاقات و تحولات ارزشمندی در حوزه خدمت رسانی به مردم باشیم.

همچنین آقای شیرمحمدی عضو شورای اسلامی شهر الوند در این نشست گفت: شورای اسلامی و شهرداری الوند با حفظ یکپارچگی و وحدت رویه در امور تلاش دارند تا خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه شود و یقینا این هدف با همدلی و تلاش مضاعف به نتیجه خواهد رسید.

مهندس حسین پور سرپرست شهرداری الوند نیز در این جلسه با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری علیرغم دست و پنجه نرم کردن با دغدغه های اقتصادی، با تمام توان به ارائه خدمات به شهروندان می پردازد و بر این اساس باور داریم حمایت نماینده دولت در شهرستان البرز از مجموعه مدیریت شهری قطعا موجب خیر و برکات فراوان و پیشبرد امور خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی