دیدار نوروزی مجموعه مدیریت شهری الوند با فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر الوند، مهندس امیر حسین پور سرپرست شهرداری الوند با همراهی جمعی از معاونین و مدیران مجموعه مدیریت شهری با سرهنگ اسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز دیدار کردند.

سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز در این دیدار اظهار کرد: در مبحث مدیریت، مولفه «ثبات» امر بسیار مهمی است و با توجه به آن می توان به برنامه ریزی دقیق تر و توسعه موثر امور پرداخت.

وی اضافه کرد: با تقویت روحیه جهادی و انقلابی در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی باید بیش از پیش، رفع دغدغه های شهروندان را دنبال کرد.

در جریان این دیدار مهندس حسین پور نیز ضمن تبریک آغاز سال جدید و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، گفت: «سپاه» پاسدار ارزش های انقلاب است و خدمت موثر و صادقانه به مردم نیز یکی از مباحث مورد تاکید در مبانی انقلاب اسلامی می باشد.

وی افزود: بر این اساس مسئولان باید پیروی از این شاخصه های ارزشمند، افزایش کمی و کیفی کار و تلاش و خدمات رسانی را در دستور کار قرار دهند که شورا و شهرداری الوند با جدیتی مضاعف به دنبال تحقق حداکثری این موضوع هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی