دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر الوند با رئیس دادگستری شهرستان البرز

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر الوند، به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت «قوه قضائیه»، شهردار الوند با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با رئیس دادگستری شهرستان البرز دیدار کردند.

در این جلسه آقای اباذر عالمی ضمن تبریک فرارسیدن هفته قوه قضاییه اظهار کرد: از حمایت و همراهی دستگاه قضایی با مجموعه مدیریت شهری در ساماندهی تصفیه خانه و پیگیری دغدغه شهروندان و صاحبان صنایع در خصوص مسئله اوقاف نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

همچنین مهندس جواد خلج طایفه شهردار الوند نیز گفت: قدردان زحمات دستگاه قضا در شهرستان البرز و تعامل با مجموعه مدیریت شهری در مسیر ارائه خدمت به شهروندان شریف الوند هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، بعضا سرمایه گذاران دلهره دارند که آیا مسیر سرمایه گذاری هموار است، که این مهم قطعا با حمایت دستگاه قضا و دیگر ادارات ذی ربط به سرانجام می رسد.

در ادامه آقای ابراهیم احمدی رییس دادگستری شهرستان البرز بیان کرد: در بین موضوعات و دغدغه های مختلف روزانه می توان گفت اولویت با مسائل و مشکلات فرهنگی است و در این بین مجموعه مدیریت شهری می تواند تاثیر بسزایی در حل معضلات مذکور داشته باشد.

وی در پایان تاکید کرد: دستگاه قضا با نگاه صیانت از پرسنل ادارات از جمله شهرداری نسبت به وظایف خود اقدام می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی