دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر الوند با دادستان شهرستان البرز

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر الوند، به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت «قوه قضائیه»، شهردار الوند به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با دادستان شهرستان البرز دیدار کردند.

مهندس جواد خلج طایفه شهردار الوند در این جلسه ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: با توجه به میزان مساحت بافت فرسوده در شهر الوند و ضرورت نوسازی و بهسازی آن، ارائه ابزار تشویقی در تحقق این امر موثر خواهد بود.

وی افزود: حضور معتادان در بوستان ها و پارک های سطح شهر موجب اذیت و آزار شهروندان می گردد که با تعامل دستگاه قضا و عوامل انتظامی می توان در رفع این دغدغه گام های اساسی برداشت.

شهردار الوند اضافه کرد: حضور پراکنده و نابسامان متکدیان و وانت بارهای میوه فروش موجب آسیب دیدن سیما و منظر شهر و همچنین سد معبر می شود که بر این اساس مجموعه مدیریت شهری به دنبال اتخاذ تدابیری است که در کاهش و رفع این معضل تاثیرگذار باشد.

در ادامه آقای اباذر عالمی رئیس شورای اسلامی شهر الوند اظهار کرد: تعامل و همراهی مجموعه مدیریت شهری و دستگاه قضا در شهر الوند موجب هموار شدن مسیر خدمت به شهروندان شریف الوند می شود و در این راستا ما آماده همکاری بیشتر هستیم.

حجت الاسلام محمد تقی زاده دادستان شهرستان البرز نیز در این جلسه با قدردانی از حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر الوند، اذعان کرد: تعامل و همفکری شهردار با اعضای شورا در عین استقلال، قطعا به اجرای موفق امورات شهری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان منجر می شود.

وی افزود: در عزل و نصب مدیران و مسئولان به هیچ عنوان نباید دخالت وجود داشته باشد و مدیران لایق، متعهد و با ایمان باید در راس امور قرار بگیرند.

دادستان شهرستان البرز ادامه داد: تا لحظه ای که حرکت بر مدار قانون باشد دستگاه قضا همواره حمایت خود را اعلام می دارد تا از فرصت خدمتگزاری ایجاد شده به بهترین شکل ممکن استفاده گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی