بازدید شبانه دادستان البرز و شهردار الوند از بوستان های شهر الوند

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی الوند؛ حجت الاسلام تقی زاده دادستان البرز، مهندس خلج طایفه شهردار، سرهنگ منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز، مهندس پیری معاون خدمات شهر شهرداری الوند و جمعی از مدیران شهرستان از پارک ها و بلوار های شهر جهت بررسی مشکلات ناشی از عدم روشنایی این پارک ها بازدید کردند.

دادستان البرز در جریان این بازدید میدانی اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و حضور شهروندان در بوستان ها، برخی پارک ها و بلوار های شهر روشنایی مناسبی ندارند که انتظار می رود مدیریت برق شهرستان، شهرداری و شورای شهر با همکاری و تعامل، اقدامات لازم را جهت تامین روشنایی انجام دهند.

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به اینکه تاریکی پارک ها زمینه ساز آسیب های اجتماعی است تصریح کرد: نبود نور کافی در پارک ها قطعا محیط ناامنی را فراهم می کند که می بایست به قید فوریت مدیریت شهری با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان نسبت به ساماندهی نور و فضای نامناسب پارک ها در سطح شهر اقدام نمایند.

مهندس خلج طایفه شهردار الوند نیز در این بازدید گفت: در راستای رفع دغدغه شهروندان و بنا به حضور بیشتر مراجعین ابتدا پارک پنج هکتاری را در اولویت قرار داده و پس از آن به تناسب حضور شهروندان شریف الوند نسبت به ساماندهی روشنایی و بهسازی فضاهای نامناسب اقدام خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی