وقفی بودن اراضی و نبود جاده دسترسی مستقل از چالشهای شهر الوند است

شهردار الوند گفت: اوقافی بودن اراضی، نبود جاده دسترسی مستقل، کمبود فضای آموزشی بویژه هنرستان و نبود درآمد پایدار از مهمترین مشکلات شهر الوند است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر الوند، شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر با حضور در دفتر نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی مشکلات خود را مطرح کرده و خواستار مساعدت برای حل آنها شدند.

جواد خلج طایفه شهردار جدید شهر الوند در این نشست با بیان برخی مشکلات اظهار داشت: شهر الوند به عنوان یکی از شهرهای مهم و شاخص استان چند سالی است با چالش های جدی مواجه است که حل آنها به همکاری نمایندگان و مسئولان استان نیاز دارد.

وی بیان کرد: تامین اعتبار و درآمد پایدار برای اجرای طرح های عمرانی و حل مشکلات زمین های وقفی از دیگر دغدغه های مدیران شهری است که برای آن باید تدبیر کرد.

خلج طایفه تصریح کرد: روکش آسفالت معابر شهری در هر کیلومتر ۲.۵ میلیارد تومان هزینه دارد که برای شهرداری سنگین است لذا از نماینده مجلس انتظار داریم از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای اجرای نهضت آسفالت در این شهر نیز استفاده شود.

این مدیر گفت: تعیین تکلیف ساخت و سازهای شهری، حل چالش های کمپ ماده ۱۶ و افزایش سرقت در شهر، تکمیل شدن ظرفیت تصفیه خانه شهر صنعتی و سرریز شدن پسماند به مزارع و باغات و پیامدهای زیست محیطی، از اموری است که انتظار داریم با مساعدت و پیگیری نماینده قزوین حل و فصل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی