نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: با ایجاد درآمد پایدار و حل مشکل اراضی وقفی بایستی شهر الوند را ابتدا از بن بست کنونی خارج کنید تا توسعه شهری محقق شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر الوند، دکتر لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر الوند اظهار کرد: در صورت اجرای مدیریت یکپارچه در مدیریت شهری شاهد اتفاقات خوبی در عرصه خدمت رسانی به مردم خواهیم بود و انسجام و نظم اساسی در کارها ایجاد خواهد شد زیرا متولی اصلی امور شهری فقط باید شهرداریها باشند.

وی افزود: شورای شهر باید حاکم شهر و شهردار نیز مجری باشد تا کارها سامان یابد اما تا تحقق نهایی این روش بایستی با مدیریت قوی و برنامه ریزی مدون به اهداف تعیین شده دست یافت و رضایت مردم را جلب کرد.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن گزارش ها و مطالبات رئیس شورای شهر و شهردار الوند گفت: با چالش هایی که در سالهای گذشته در شهر الوند وجود داشته و تغییرات متعدد مدیریتی، امروز جای خرسندی دارد که باانتخاب شهرداری توانمند و کارآمد این امیدواری ایجاد شده که وضعیت تغییر کرده و به یک ثبات مدیریتی برسید.

وی افزود: شهردار جدید الوند با تخصص و تجربه خوبی که دارد باید ابتدا این شهر را از بن بست خارج کند که مستلزم آن شناسایی دقیق مشکلات و سپس ارائه راهکار منطقی برای شکوفایی شهری است.

سیاهکلی یادآورشد: حل مشکلات اوقافی بودن اراضی و ایجاد درآمد پایدار از مهمترین راهکارها برای حل مسائل شهر الوند است که توصیه می کنیم در این مسیر با جدیت حرکت کنید.

وی افزود: با رویکرد بسیار خوب و منطقی ریاست سازمان اوقاف کشور و همکاری مدیرکل اوقاف در استان یک فرصت استثنایی و ارزشمند ایجاد شده تا با تبدیل به احسن شدن اراضی یک بار برای همیشه نسبت به تعیین تکلیف اراضی وقفی اقدام شود و شما هم در شهر الوند می توانید از این ظرفیت بخوبی استفاده کنید.

سیاهکلی تصریح کرد: تاریخچه شهر نشان می دهد زمین‌های شهر صنعتی البرز که در گذشته لم یزرع و بدون استفاده بوده، توسط متولی آن امروز به یک منطقه صنعتی آباد تبدیل شده و با لحاظ شدن واقعیتها باید برای تبدیل به احسن شدن این اراضی به یک تصمیم متمرکز و اصولی رسید و وضعیت این اراضی را مشخص کرد.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شهردار و اعضای شورا باید به فکر درآمدهای پایدار شهری باشند و با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و ساماندهی ساخت و سازها به توسعه و عمران شهری کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی