نشست هم اندیشی مدیران شهری الوند با مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین

در جلسه ای با حضور شهردار الوند، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، مدیرعامل سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری الوند به همراه معاونین مربوطه و دیگر مدیران شهری وضعیت ترافیکی الوند تشریح و بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی الوند؛ مهندس خلج طایفه شهردار الوند با شرح مشکلات عدیده ترافیکی الوند گفت: مجموعه مدیریت شهری الوند در خصوص بررسی و رفع این مشکلات مسئول بوده و باید پاسخگوی مطالبات شهروندان شریف این شهر باشد.

در ادامه مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین ضمن ابراز امیدواری به جهت عقد تفاهم نامه همکاری بین این سازمان و شهرداری الوند در راستای رفع معضلات ترافیکی شهر الوند از چالش های موجود در حوزه ترافیک معابر شهر قزوین و نحوه برخورد مدیریت شهری قزوین با این معضل گفت.

در پایان جلسه مدیرعامل سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری الوند با تشریح کامل نقاط پرتردد و ترافیک شهری، امکانات و اعتبارات مورد نیاز رفع معضلات ترافیکی را اعلام نمود و خاطر نشان کرد با تاکید مهندس خلج طایفه شهردار الوند اصلاح هندسی معابر و تجهیز اقلام مورد نیاز به منظور روان سازی ترافیک در سطح شهر در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی