دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی با همسر شهید ابراهیم شکور اوغول بیگ

شهردار و اعضای شورای اسلامی الوند در راستای گرامیداشت مقام شامخ شهدا در منزل خانواده معظم شهید ابراهیم شکور اوغول بیگ واقع در شهر الوند حضور یافته و با همسر این شهید گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی الوند؛ به همت پایگاه بسیج شهید شکوری شهرداری الوند و با هدف تکریم خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و بزرگداشت نام یاد شهدا، شهردار و اعضای شورای اسلامی الوند با همسر شهید ابراهیم شکور اغول بیگ دیدار کردند.

جواد خلج طایفه شهردار الوند در این دیدار، ضمن دلجویی از همسر شهید، خانواده شهدا را اسوه صبر و استقامت دانست و خدمت‌رسانی و تکریم خانواده آنها را وظیفه و تکلیف آحاد مردم به ویژه مسئولان دانست.

در این دیدار، فرزند و همسر شهید ابراهیم شکور اغول بیگ به بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی و رشادت‌های این شهید بزرگوار پرداختند.

در ادامه ابوالحسن شیرمحمدی رئیس شورای اسلامی الوند همسران شهدا را الگویی برای تمام بشریت دانست و افزود: پیروی از راه و شیوه زندگی شهدا باید سرمشق همه ما باشد. وی تصریح کرد: شهدا برای حفظ اسلام عزیز و کشور از گزند آفات، جان خود را با خدا معامله کردند و باید همواره یادآور شد شهادت پایان زندگی نیست بلکه آغازی از حیات طیبه در جوار پروردگار است.

در پایان، شهردار و اعضای شورای اسلامی الوند با اهدای لوحی از همسر و فرزند شهید ابراهیم شکور اغول بیگ تقدیر به عمل آوردند.

شهید ابراهیم شکور اغول بیگ از پرسنل شهرداری الوند، از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. نهم اسفند ۱۳۶۴ در بمباران هوایی بانه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و مزار او در گلزار شهدای شهر الوند واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی