آغاز عملیات تراش مکانیزه آسفالت لاین ورودی شهر از سمت محور بوئین زهرا

ابوالفضل خلیلی مسئول واحد عمرانی شهرداری الوند در گفت و گو با روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی الوند گفت: با توجه به ابلاغ طرح ساماندهی معابر اصلی و فرعی از سوی شهردار محترم و لزوم اجرای این طرح قبل از شروع بارندگی، عملیات تراش مکانیزه و روکش آسفالت لاین ورودی شهر از سمت محور بوئین زهرا در دستور کار این واحد قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی الوند، مهندس خلیلی از  روکش آسفالت لاین ورودی شهر از سمت محور بوئین زهرا در راستای پیگیری درخواست شهروندان و با هدف توسعه و عمران شهری، بهسازی معابر  ورودی شهر و  تسهیل در عبور و مرور شهروندان و مسافران به شهر الوند خبر داد.
مسئول واحد عمرانی شهرداری الوند با اشاره به اینکه مقوله نوسازی و بهسازی آسفالت معابر  وظیفه ذاتی شهرداری در راستای خدمت رسانی به شهروندان می باشد، افزود: واحد عمرانی شهرداری و کارکنان این واحد تمامی تلاش خود را بکار می گیرند تا زیرسازی و روکش آسفالت این لاین که به طول ۵۰۰ متر می باشد تا پایان ماه جاری مورد بهره برداری قرار گیرد. 

این مقام مسئول همچنین افزود: همدلی و مشارکت شهروندان شریف الوند در اجرای پروژه های عمران شهری، بی شک می تواند یاری رسان ما در امور عمرانی باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *الزامی