به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری الوند،یداله لطفی شهرداری الوند ضمن تاکید مجدد بر استقبال از انتقادات سازنده و ارائه راهکار توسط شهروندان محترم گفت:در خصوص پاسخ به انتقادات و کلیه مسائلی که در سایتها،شبکه های مجازی و یا رسانه های شنیداری،نوشتاری و دیداری به طرفیت شهرداری صورت می گیرد، شخصا خود را موظف به پاسخگویی می دانم.
شهردار الوند در ادامه گفت:بر همین اساس روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری در راستای عمل به رسالت کاری خود و به منظور عمل به شعار پاسخگو بودن در مقابل شهروندان در همه ی فضاها حضور داشته و دارد. بنابراین هر گونه پاسخگویی در موضوعات مختلف فقط از این مسیر انجام خواهد شد،لذا مسئولیت پاسخگویی یا موضع گیری در خصوص نفی یا اثبات موضوعات مطرح شده از سوی شهروندان در رسانه ها و فضاهای مجازی از سوی هر شخص حقیقی و یا حقوقی دیگر غیر از روابط عمومی شهرداری ،بعهده ی اظهار کننده خواهد بود.
شهردار الوند در پایان، ارائه نقطه نظرات از طریق تلفن 137 و یا سامانه پیامکی 10000282 و یا با مراجعه به سایت شهرداری الوند را بهترین مسیر برای ارائه انتقادات و پیشنهادات دانست.